[ATR] Aktualności Kramp

Kramp - Wyzwania przyszłości

Data publikacji:

Adam Wroczyński, członek zarządu Kramp Polska.

Firma Kramp legitymuje się obecnie biurami sprzedaży w 24 krajach i 10 centrami dystrybucji w Europie. Nie kryje przy tym dalszych ambitnych planów rozwoju - wszak do 2020 r. Kramp Group zamierza osiągnąć 1 mld euro ze sprzedaży asortymentu części zamiennych i akcesoriów dla rolnictwa, o czym m.in. podczas Kramp Open Day mówił Adam Wroczyński, członek zarządu polskiej spółki, odpowiadający za obszar sprzedaży.

Na początek, proszę o przybliżenie bieżącej pozycji Kramp Group na rynku europejskim, a także w Polsce.
Jesteśmy młodą firmą - mamy przecież dopiero 67 lat. Firma Kramp rozwija się według doskonale znanego mechanizmu - zaczynała w garażu w Varsseveld, a jej założyciel Gerrit Johan Kramp na początku rowerem dostarczał części zamienne do rolników w północno-wschodniej Holandii. Teraz jednak jest to przedsiębiorstwo, które rozważa pojawienie się w wielu krajach pozaeuropejskich. W tej chwili jesteśmy numerem jeden w tym segmencie rynku w Europie i chcemy naszą pozycję stale umacniać. Celem są obroty na poziomie 1 mld euro, które mają być pochodną wzrostu organicznego, choć jesteśmy również otwarci na akwizycję - ostatnio przejęliśmy firmę we Włoszech o obrocie 12 mln euro, z 5 dużymi outletami w północnej części Półwyspu Apenińskiego...

 

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express 12/2018
Zamów bezpłatny egzemplarz / prenumeratę

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.