Polska to dla nas perspektywiczny i przyjazny rynek, o czym świadczy nasza kolejna inwestycja. To następny krok do dalszego rozwoju w Polsce, kraju, w którym już odnosimy sukcesy na rynku maszyn rolniczych – mówi Christoph Wigger, wiceprezes John Deere ds. sprzedaży i marketingu, Region 2 (Europa, Afryka Północna, Bliski i Środkowy Wschód). – Poznań jest ważnym ośrodkiem akademickim w Polsce, z którego na rynek pracy trafiają wykształceni w rozmaitych dziedzinach absolwenci. Ponadto stolica Wielkopolski jest doskonale zlokalizowana z punktu widzenia granic UE – dodaje.
Polskie Centrum Usług Biznesowych John Deere, które zostało oficjalnie otwarte 11 grudnia, to druga poważna inwestycja koncernu w Wielkopolsce. Pierwszą z nich było stworzenie centrum szkoleniowego i oddziału sprzedaży na Polskę, zlokalizowanych w podpoznańskim Tarnowie Podgórnym.
Do zadań nowej placówki będzie należała obsługa maszyn i fabryk John Deere w obszarach takich jak finanse i księgowość, logistyka czy zarządzanie zasobami ludzkimi. I o ile wcześniej rekrutacja obejmowała przede wszystkim absolwentów uczelni rolniczych, tak tym razem w szczególności poszukiwani są filolodzy wielu języków, m.in. angielskiego, niemieckiego, francuskiego czy hiszpańskiego, a także absolwenci kierunków ekonomicznych.
fot. firmowe