Aktualności

John Deere i Kuhn Maszyny Rolnicze kończą współpracę

Data publikacji:

Współpraca John Deere i Kuhn Maszyny Rolnicze kończy się z dniem 31 października 2021 r. Współpraca tych firm trwała nieprzerwanie od 1997 r. i w tym czasie firma Kuhn Maszyny Rolnicze była dilerem marki John Deere na terenie województwa wielkopolskiego. Umowa została rozwiązana za porozumieniem stron w ramach restrukturyzacji sieci dilerskiej John Deere. Trwają rozmowy dotyczące okresu karencji, który wynosić ma minimum 6 miesięcy. Dla firmy John Deere zachodzące zmiany to element strategii Diler Jutra 3.0.

    john deere i kuhn

Od 1 listopada 2021 r. na terenie powiatów chodzieski, czarnkowsko-trzcianecki, gnieźnieński, międzychodzki, obornicki, pilski, szamotulski, wągrowiecki, złotowski, wałecki dilerem marki John Deere będzie firma Agro-Sieć Maszyny. Natomiast na terenie powiatów nowotymski, poznański, wrzesiński, słupecki, grodziski, m. Poznań, średzki, wolsztyński – sprzedaż maszyn i części oraz serwis maszyn John Deere będzie realizowany przez autoryzaowanego dilera firmę Agro-Efekt.

- Aby zapewnić ciągłość realizacji zamówień po 31 października, od 1 sierpnia dilerzy Agro-Efekt i Agro-Sieć Maszyny będą aktywnie wspierać sprzedaż na terenie powyższych powiatów. Klienci mogą wiec liczyć na stałe wsparcie naszych specjalistów

– podkreśla Piotr Iżyniec z John Deere Polska.

Począwszy od 1 listopada 2021 r. firma Kuhn Maszyny Rolnicze będzie kontynuować obsługę serwisową oraz sprzedaż bezpośrednią maszyn Kuhn i Rauch w regionie Wielkopolski.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.