John Deere i Continental - opony do nowych ciągników

John Deere i Continental - opony do nowych ciągników

John Deere współpracuje z Continental, aby dostarczać opony do nowych ciągników serii 6.

John Deere, światowy lider na rynku amerykańskim, zatwierdził 30 różnych rozmiarów opon rolniczych Continental, które będą montowane w ciągnikach średniej wielkości 6MC, 6RC, 6M i 6R.

Decyzja ta jest wynikiem kompleksowego audytu zakładu Continental w portugalskim mieście Lousado, gdzie produkowane są opony. Umowa partnerska między dwoma gigantami maszyn i technologii wzmacnia niedawny powrót Continental do sektora rolnego.

James Parrott, menedżer ds. Marki w Continental, mówi:

Ta współpraca zdecydowanie pozycjonuje Continental w sektorze rolnym i pokazuje, że badania i rozwój, które przeprowadziliśmy w naszym zakładzie produkcyjnym w Lousado, przyciągnęły zainteresowanie i wsparcie jednej z najbardziej wpływowych marek w rolnictwie. 

John Deere jest pierwszym rolniczym producentem OEM, który przeprowadził kontrolę zakładu produkcji opon rolniczych Continental w Lousado. W ramach dwóch audytów, zespół John Deere spędził kilka dni przeprowadzając szczegółowe i szczegółowe testy latem 2018 r. Audyty obejmowały specjalne uwzględnienie zarządzania jakością, procesów dostawy, zarządzania ryzykiem i przetwarzania zamówień. Audytorzy certyfikowali Continental z doskonałymi wynikami, które utorowały drogę partnerstwu.

Nowe opony radialne Continental Tractor70 i Tractor85 zostały zaprojektowane i wyprodukowane, aby zapewnić komfort jazdy, ochronę gleby i siłę pociągową. Charakteryzują się innowacyjnym wzorem stopki i technologią N.flex.

Materiał nylonowy na tuszy jest bardziej giętki i jednocześnie bardziej stabilny wymiarowo niż inne materiały. Opony zostały zaprojektowane w celu zwiększenia wydajności ciągnika i poprawy efektywności zużycia paliwa. Nawet przy dużych siłach pociągowych linie produktów 6MC, 6RC, 6M i 6R firmy John Deere wyposażone w opony Continental zapewniają minimalny poślizg i bardziej płaskie tory, co zmniejsza wpływ ciągnika na glebę.

Pojedynczy rdzeń z drutu i skrócona krawędź stopki oznacza, że ​​opony Continental można mocować szybciej i łatwiej. Konstrukcja stopki oznacza również, że opony mogą pracować przy niższym ciśnieniu, co pomaga zmniejszyć ugniatanie gleby.

WA

Reklama
Powiązane artykuły