[ATR] Technika

Inter-Tech - Nowa, solidna beczka

Data publikacji:

Działająca od roku 2004 firma Inter-Tech to jeden z najdynamiczniej rozwijających się krajowych producentów maszyn rolniczych, najlepiej znana z wysokiej jakości ładowaczy czołowych oraz osprzętu do ładowaczy, ładowarek teleskopowych i miniładowarek, oferująca także maszyny polowe i komunalne. Ostatnio przedsiębiorstwo z Zambrowa zwróciło uwagę szeregiem wprowadzonych na rynek nowości, wśród których znalazł się również wóz asenizacyjny o pojemności 14 tys. l, wyróżniający się solidną konstrukcją i starannym wykonaniem.

Firma Inter-Tech sukcesywnie rozszerza asortyment o maszyny z kolejnych grup produktów. Niedawno stałą ofertę zambrowskiej firmy uzupełnił wóz asenizacyjny, służący do samoczynnego pobierania, transportu oraz rozlewania gnojówki i gnojowicy na polach i pastwiskach, który miał swoją premierę podczas marcowych targów Agrotech w Kielcach.

Dobra robota

Wóz IT 14000 ma budowę ramową i zbiornik o średnicy 1,9 m (dennica) wykonany z 8-milimetrowej blachy, ocynkowany ogniowo, z dwoma falochronami wewnątrz i tylnym włazem o średnicy 690 mm. Inter-Tech stosuje do produkcji specjalną stal, która gwarantuje wysoką wytrzymałość i trwałość produktu końcowego, przy jednoczesnym zachowaniu mniejszej masy.

Beczka wyposażona jest m.in. w główny króciec spustowy o średnicy 6 cali w pokrywie tylnego włazu, z zasuwą hydrauliczną, i boczny króciec ssawny, również 6-calowy z zasuwą hydrauliczną, a także zawór zabezpieczający przed przelaniem. Niezbędne do pracy pod- i nadciśnienie wytwarza sprężarka napędzana od WOM (540 obr./min), o przepływności powietrza 11 tys. l/min, z dwoma zaworami bezpieczeństwa (ciśnieniowym i próżniowym).

Małe opory

Maszyna ma wymiary 7705/3005/3570 mm (długość/szerokość/wysokość) i masę własną 6 t. Wyposażona jest w podwozie tandemowe typu „boogie” o nośności 11,25 t, ze skrętną tylną osią, ułatwiającą manewrowanie i chroniącą darń, z czterema kołami o rozmiarze 700/50x26,5 (opony). Standard obejmuje również uchwyty na węże na zbiorniku, pneumatyczne hamulce oraz instalację elektryczną (12 V) ze światłami drogowymi. Z ciągnikiem maszyna jest sprzęgana na górny zaczep transportowy za pomocą dyszla z wysuwaną za pomocą mechanizmu korbowego nogą podporową.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.