Aktualności

Innowacyjne rozwiązania Shaktiman – prasy, kosiarki i wozy paszowe

Data publikacji:

Indyjski producent maszyn rolniczych Shaktiman, zaprezentował podczas EIMA 2024 nowe modele skierowane na rynek europejski. Firma wprowadza innowacyjne rozwiązania, które łączą zaawansowaną technologię, wydajność i trwałość, oferując rolnikom przystępne cenowo i dostosowane do ich potrzeb maszyny.

    Innowacyjne rozwiązania Shaktiman – prasy, kosiarki i wozy paszowe

Nowości produktowe Shaktiman

Wśród zaprezentowanych nowości znalazły się m.in. prasa rolująca zmiennokomorowa, pionowy wóz paszowy, gama kosiarek bijakowych oraz zgrabiarka dwuwirnikowa. Prasa rolująca zmiennkomorowa to nowoczesne rozwiązanie o niskich wymaganiach konserwacyjnych i atrakcyjnym całkowitym koszcie użytkowania (TCO). Maszyna wymaga ciągnika o mocy jedynie 55 KM, oferując przy tym pełną kontrolę hydrauliczną i automatyczne smarowanie. 

Kosiarki bijakowe Shaktiman obejmują modele od lekkiego AFM o szerokości roboczej 1,5 m i wymaganej mocy 40 KM po składany model o szerokości 6 m, który potrzebuje 180 KM.

Flagowe rozwiązania Shaktiman

Największą uwagę Shaktiman zwraca na pionowy wóz paszowy, który oferuje elektroniczną wagę, hydrauliczne sterowanie bramą oraz niezawodną przekładnię planetarną. Przy pojemności 2,5 m³ maszyna zapewnia trwałość i łatwość obsługi.

Firma zaprezentowała także zgrabiarkę dwuwirnikową, idealną do zbierania siana i trawy. Maszyna, o szerokości roboczej 6 m, oferuje wysoką wydajność i ułatwia pracę rolnikom zajmującym się sianokosami.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.