[ATR] Gospodarka i rolnictwo

Indie: Coca-Cola ponownie wejdzie w segment napojów mleczarskich

Data publikacji:

Coca-Cola od dawna widzi szansę ekspansji i zmiany wizerunku poprzez wejście w segment produktów mleczarskich. Nabiał posiada bowiem reputację produktów naturalnych i odżywczych.

Wraz ze zmieniającymi się oczekiwaniami konsumentów żądających lepszej dbałości o zdrowie, zmieniało się także podejście menadżerów amerykańskiego koncernu. W 2016 roku Coca-Cola wprowadziła w Indiach mleko smakowe Vio, które zostało opracowane specjalnie z myślą o konsumentach z subkontynentu indyjskiego. Szansą był brak na rynku napojów z wartością dodaną. Ale...
... wprowadzenie produktów na rynek nie przyniosło jednak oczekiwanego odzewu i plany zarzucono. Rozwój rynku indyjskiego kazał jednak przemyśleć planowane koncepcje. Firma rozważa powrót do sektora mleczarskiego, Świadczy o tym przytaczana w mediach wypowiedź T Krishnakumara, Prezesa Coca-Cola Indie i South-West Asia, który w gazecie The Hindu Business Line przyznał, że firma ma wypuścić kilka nowych produktów mleczarskich w najbliższych tygodniach.

Źródło: forummleczarskie.pl

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.