Gospodarka i rolnictwo

Hiszpania: Corporación Alimentaria Peñasanta powiększa obroty o 7,7%

Data publikacji:

Corporación Alimentaria Peñasanta (CAPSA Food) uzyskała w 2017 roku 695 mln euro obrotów, co stanowi 50 mln euro więcej niż w 2016 roku. Główna marka mleczarni Central Lechera Asturiana jest obecna w ponad połowie hiszpańskich gospodarstw domowych.

Z raportu finansowego wynika, że wskaźnik EBITDA (przychody przed opodatkowaniem, amortyzacją i odsetkami od kredytów) wyniósł 37,39 mln euro (6,7% wyżej niż w 2016 roku). Zysk netto wyniósł 15,2 mln euro. Mleczarnia spełniła cel jaki przyświecał jej w 2012 roku, kiedy tworzyła plan strategiczny w celu poprawy wyników finansowych (w 2012 roku firma miała 1 mln euro straty).
W 2017 roku mleczarnia miała według Nielsen 14% rynku mleka na rynku detalicznym, 12,5% w rynku śmietany oraz 21,3% rynku masła (wzrost z 17,8%). Ze sprzedaży zagranicą CAPSA Food uzyskała 50 mln euro.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.