Wywiady Aktualności

Historyczne wyniki Horscha

Data publikacji:

Bez wątpienia marka Horsch w Polsce zaliczy rok 2020 do bardzo udanych. Między innymi o tym z Krzysztofem Abramowskim, członkiem zarządu spółki Horsch Polska rozmawia Grzegorz Antosik.

 

    Krzysztof Abramowski

Zobacz także: Nowości ze Spelle od Krone

    Na początek proszę przybliżyć zmiany w sieci sprzedaży marki Horsch w Polsce.

    Podjęliśmy decyzję o zmianie w naszej sieci sprzedaży w południowo-wschodniej części kraju. Kończymy współpracę z dwoma dotychczasowymi dilerami - Agricola i Agronom, których zastępuje firma Gravit. Nowy diler będzie obsługiwał całe województwo lubelskie i część mazowieckiego i świętokrzyskiego. To nasz kolejny ruch redukujący liczbę dilerów - warto dodać także, iż swój region działania o część Mazowsza zwiększyła także firma Roltoma. Z tymi decyzjami wiążemy spore oczekiwania. Zresztą coraz częściej daje się zaobserwować na rynku, że pojawiają się dilerzy, dla których nasza oferta jest bardzo interesująca. Oczywiście należy także pamiętać, że skuteczne wprowadzenie jej na rynek wymaga dużego skupienia i zaangażowania ze strony handlowców i dilerów - liczymy na to, że produkty Horsch będą wiodące w ofercie asortymentowej danej firmy handlowej. Firma Gravit należy do sieci Promodis, która oferuje wysoką jakość, jeśli chodzi o współpracę czy obsługę klientów. Mamy przy tym duże doświadczenie z rynku francuskiego, na którym dzięki firmom tworzącym Promodis generujemy nawet 30-40% swojego biznesu.

    Jakie wyniki sprzedaży odnotowuje Horsch w roku bieżącym?

    Bez wątpienia rok 2020 w Polsce jest dla nas rekordowy pod względem obrotów. Już teraz sprzedaż jest wyższa o 15% niż w całym 2019 r., dlatego też patrzę z optymizmem w przyszłość. Lokomotywą naszego biznesu jest nadal siewnik Pronto, ale bardzo mocno rozwijamy inne nasze gałęzie działalności. Wspomnę tylko o stale rozwijanym agregacie Focus czy opryskiwaczach, odnotowujących bardzo wysokie procentowe wzrosty obrotów.

    Na razie trudno mówić jeszcze o wdrażaniu na rynek polski sprzętu do mechanicznego odchwaszczania - w tym roku koronawirus bardzo mocno pokrzyżował nam plany, bo na horyzoncie rysowało się wiele ciekawych projektów, które chcieliśmy wdrożyć. Jest to jednak kolejny ciekawy temat, którego się jeszcze uczymy. W drugiej połowie września w Niemczech organizujemy trwające przez 2 tygodnie Dni Pola, poświęcone m.in. rolnictwu hybrydowemu, które stanowi połączenie rolnictwa ekologicznego i klasycznego. To będzie zresztą miesiąc obfitujący w różnego rodzaju wydarzenia - na trzy spotkania z klientami w różnych częściach Polski ma przyjechać bowiem Michael Horsch.

    W jaki sposób działania sprzedażowe na naszym rynku ma wesprzeć nowo powołana spółka Horsch Polska?

    W tym momencie powołana w czerwcu br. struktura jest na etapie początkowym. Projekt ten bowiem nieco wyhamował przez koronawirusa. Celem jest bowiem dalsze umocnienie naszej obecności w Polsce. Rozwój spółki będzie prowadzony w takim kierunku, aby zabezpieczyła ona interesy klientów oraz dilerów w naszym kraju.

     

    Kolejne zmiany w sieci

    Firma Horsch poinformowała o zmianach w sieci sprzedaży tej marki na terenie Polski. Formalnie potwierdzono, iż firma Agrokompani z siedzibą w Markusach na Pomorzu jest oficjalnym dilerem marki Horsch na terenie części woj. pomorskiego i zachodniopomorskiego. Druga zmiana dotyczy firmy Roltoma z Sokołów na Podlasiu, która powiększyła obszar swojego działania i przejęła obowiązki operatora handlowego i serwisowego w woj. podlaskim i części mazowieckiego.

     

    Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

    Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

    YouTube atrexpress

    zobacz więcej

    Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


    W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

    Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


    W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

    Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.