Pięć dostępnych modeli jest seryjnie wyposażonych w podwozia homologowane do 40 km/h, na osiach BPW z kierowaniem nadążnym (biernym), na wysokiej jakości resorach parabolicznych, a w opcji z zawieszeniem hydropneumatycznym. W standardzie resorowany jest również dyszel - mechanicznie, a w większych modelach hydrauliczne, co zapewnia stabilność, zwłaszcza podczas jazdy w terenie. Stabilizację w trakcie wysypu gwarantuje natomiast hydrauliczna podpora tylnej osi, również należąca do wyposażenia seryjnego.
Do tyłu lub na bok
Wszystkie wywrotki MK są obecnie dostarczane z nowym ogumieniem 600/50 R 22,5 lub 650/55 R 26,5 (tridem) w standardzie, ale na życzenie można otrzymać opony w innym rozmiarze, w różnych wariantach profilu czy bieżnika. W standardzie przyczepy mają wywrot do tyłu oraz szczelną, otwieraną hydraulicznie tylną burtę z zasuwą zsypową do zboża. Wyposażenie seryjne obejmuje ponadto m.in. drabinkę, tylny zaczep i gniazda instalacji elektrycznej oraz pneumatycznej do drugiej przyczepy, tylne światła zamocowane uchylnie (z opcjonalną kratką ochronną).
W opcji dostępne są przyczepy ze zmodyfikowaną skrzynią z wywrotem na lewą stronę, z uchylną boczną burtą. Producent przygotował także odpowiednie nadbudowy typu MK przystosowane do podwozi tandem i tridem, przeznaczone dla systemu wymiennych nadwozi Hawe.
Na liście wyposażenia dodatkowego są także m.in. nadstawy, zwiększające możliwości transportowe przyczep w zakresie pasz objętościowych, podest roboczy i wodoszczelna plandeka ze stelażem na ramie, rozkładana i składana w łatwy sposób za pomocą mechanizmu korbowego.