Efektem ich działań jest seria Delta Force obejmująca 24-metrową belkę podwójnie składaną, trzy modele potrójnie składane o szerokości roboczej 27, 28 oraz 30 m, a także wyjątkową, również potrójnie składaną belkę 39-metrową wykonaną z włókna węglowego. Warto zaznaczyć, że modele składane potrójnie umożliwiają ich częściowe złożenie. Oprócz największego modelu, wszystkie nowe belki wykonano z wysokiej jakości szwedzkiej stali. Wszystkie, mieszczą się w szerokości transportowej 2,55 m.
39-metrowa belka Delta Force ma dwa główne atuty. Po pierwsze zapewnia ogromną szerokość roboczą, a tym samym bardzo dużą wydajność. Po drugie jest wykonana z włókna węglowego, a zatem jej masa jest o wiele niższa niż innych modeli o podobnej szerokości pracy. Producent podkreśla jednak, że belka z włókna zapewnia także dużą sztywność, a tym samym stabilność podczas pracy.
AutoTerrain
Inżynierowie pracujący nad nowymi belkami równocześnie rozwijali projekt systemu zarządzania belką o nazwie AutoTerrain. Jest to układ w pełni automatycznego sterowania belką wykorzystujący system czujników ultradźwiękowych i kątowych. Te pierwsze zamontowane są na skrzydłach belki, a czujniki kątowe umieszczono w jej centralnej części. Dzięki temu system w trybie ciągłym monitoruje położenie belki, a w razie potrzeby dokonuje koniecznych zmian.
Producent podkreśla, że to, co wyróżnia nowy układ Hardi, to możliwość zapobiegania występowaniu niezamierzonych ruchów, a nie ich korygowaniu. Wszystko dlatego, że AutoTerrain dokonuje pomiaru sił działających na belkę polową i wprowadza ewentualne zmiany wychylenia zanim dana siła zacznie działać na belkę. AutoTerrain działa z 3 proporcjonalnymi zaworami hydraulicznymi, zapewniając dokładną i płynną regulację. Nowe belki Delta Force oraz Twin Force 3.1 wyposażone w system AutoTerrain mogą pracować z ujemnym nachyleniem (4˚ poniżej poziomu). Efekt zastosowania nowego układu wraz z zawieszeniem hydraulicznym ParaLift pozwala na uzyskiwanie dużych prędkości pracy przy zachowaniu wysokiej precyzji oprysku. Producent zapewnia, że nawet podczas pracy z prędkością powyżej 15 km/h belka z systemem AutoTerrain pozostaje w wymaganym położeniu na ustalonej wcześniej wysokości.