Linia „Top Line Plus” stanowi rozwinięcie uznanej serii VFW MAXX Line Plus i została wzbogacona o szereg nowych funkcji. Jednym z najważniejszych elementów jest opcjonalne ramię ssące „Elefant”, umieszczone po prawej stronie w kierunku jazdy. Ramię „Elefant” wyposażono w podwójny przegub, który zwiększa zakres ruchu i ułatwia manewrowanie, a także sterowanie joystickiem, co pozwala na proporcjonalne i precyzyjne kontrolowanie jego ruchów. Dzięki temu proces napełniania zbiornika staje się szybszy i bardziej komfortowy. Dodatkowo ramię może być wyposażone w turbodoładowanie, co znacząco zwiększa wydajność zasysania gnojowicy.
Turbodoładowanie można zamontować w dwóch miejscach: na obrotnicy lub pod zbiornikiem, co daje użytkownikom możliwość dostosowania układu do indywidualnych potrzeb. Ramię teleskopowe pozwala na zasysanie z głębokości ponad 4 metrów, co czyni je uniwersalnym rozwiązaniem w różnych warunkach pracy. Co więcej, ramię „Elefant” może być wykorzystywane także do opróżniania zbiorników transportowych, zwiększając jego wszechstronność i funkcjonalność.
Efektywne cięcie, precyzyjne rozprowadzanie i optymalna pojemność
Opcjonalny system cięcia „Pro Cut” dba o oddzielanie zanieczyszczeń oraz rozdrabnianie włókien w gnojowicy. Obracające się noże tarczowe zapewniają skuteczne cięcie i zmniejszają ryzyko powstawania zatorów w układzie, co wpływa na bezproblemową pracę urządzenia. Rozwiązanie to gwarantuje lepsze przygotowanie gnojowicy do dalszego rozprowadzania, zwiększając jej skuteczność jako nawozu.
Opcjonalny akcelerator rozprowadzania został umieszczony w górnej części zbiornika. Takie rozwiązanie pozwala uniknąć kolizji z hydrauliką czteropunktową, a jednocześnie poprawia stabilność ciągnika podczas pracy, utrzymując osprzęt blisko tylnej części beczkowozu.
Linia „Top Line Plus” oferuje modele w trzech wariantach pojemności: 16 000, 18 000 oraz 20 000 litrów, co pozwala na dopasowanie sprzętu do potrzeb gospodarstw różnej wielkości. Użytkownicy mają również możliwość wyboru dodatkowych opcji wyposażenia, takich jak system elektronicznej regulacji przepływu Fliegl Flow Control, czy wymuszona oś skrętna, zwiększająca zwrotność i wygodę manewrowania.