Fliegl - kampania fotograficzna na rzecz UNICEF

Data publikacji:

Podczas listopadowej edycji Agritechniki w Hanowerze firma Fliegl Agrartechnik przekazała UNICEF czek opiewający na 10 tys. euro. Jest to efekt kampanii internetowej "We are Fliegl", w ramach której ten producent przekazał 2 euro za każde zdjęcie otrzymane przez klientów, użytkowników i fotografów w ramach projektu UNICEF "Dzieci w potrzebie" i zaokrąglił kwotę do pięciocyfrowej sumy.

Na wystawie Agritechnica zdjęcia z całego świata zostały zaprezentowane w formie efektownej przyczepki.

Warto dodać, iż w tym roku Fliegl - zamiast wysyłać prezenty świąteczne swoim klientom i partnerom biznesowym - zasilił Fundusz Narodów Zjednoczonych na rzecz Dzieci.

red.

fot. Fliegl

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.