Zwiedzający mogli w trakcie działania platformy targowej (1-28 lutego) zapoznać się z ofertą 53 wystawców z kraju i zagranicy, którzy zaprezentowali 104 produkty i usługi dla hodowców bydła, świń i drobiu.
Według organizatora, w tym czasie odnotowano ok. 23,8 tys. odsłon, a platformę odwiedziło blisko 7,6 tys. unikalnych użytkowników. Odwiedzający mieli okazję gościć na wirtualnych stoiskach firm. Na dedykowanych podstronach mogli znaleźć opis działalności, a także dane kontaktowe wystawców. Z kolei dedykowane podstrony produktowe zawierały opisy, filmy, zdjęcia oraz katalogi produktów i usług.
W wirtualnej sieci odbyła się też tradycyjnie towarzysząca Fermie konferencja naukowa. Wydarzenie transmitowane „na żywo” (w dniach 19-20 lutego) zostało wypełnione prelekcjami specjalistów, którzy poruszyli najistotniejsze, a zarazem aktualne kwestie związane z hodowlą w naszym kraju. W trakcie konferencji słuchacze wysłuchali 14 prelekcji i 3 paneli dyskusyjnych. Ich tematyka skupiła się wokół opłacalności hodowli, wpływu pandemii na produkcję, potencjale inwestycyjnym oraz zagrożeniach, jakie niosą ASF czy ptasia grypa. Jeśli sytuacja wróci do normalności, wróci też tradycyjna Ferma - zaplanowany termin kolejnej edycji to 18-20 lutego 2022 r.