Aktualności

Ferma po raz pierwszy online

Data publikacji:

Pandemiczna rzeczywistość wymusza na organizatorach targów i wystaw przejście do rzeczywistości wirtualnej. Tak zrobiła spółka DLG AgroFood, organizując przez cały miesiąc luty wersję online targów Ferma.

Zwiedzający mogli w trakcie działania platformy targowej (1-28 lutego) zapoznać się z ofertą 53 wystawców z kraju i zagranicy, którzy zaprezentowali 104 produkty i usługi dla hodowców bydła, świń i drobiu.

Według organizatora, w tym czasie odnotowano ok. 23,8 tys. odsłon, a platformę odwiedziło blisko 7,6 tys. unikalnych użytkowników. Odwiedzający mieli okazję gościć na wirtualnych stoiskach firm. Na dedykowanych podstronach mogli znaleźć opis działalności, a także dane kontaktowe wystawców. Z kolei dedykowane podstrony produktowe zawierały opisy, filmy, zdjęcia oraz katalogi produktów i usług.

W wirtualnej sieci odbyła się też tradycyjnie towarzysząca Fermie konferencja naukowa. Wydarzenie transmitowane „na żywo” (w dniach 19-20 lutego) zostało wypełnione prelekcjami specjalistów, którzy poruszyli najistotniejsze, a zarazem aktualne kwestie związane z hodowlą w naszym kraju. W trakcie konferencji słuchacze wysłuchali 14 prelekcji i 3 paneli dyskusyjnych. Ich tematyka skupiła się wokół opłacalności hodowli, wpływu pandemii na produkcję, potencjale inwestycyjnym oraz zagrożeniach, jakie niosą ASF czy ptasia grypa. Jeśli sytuacja wróci do normalności, wróci też tradycyjna Ferma - zaplanowany termin kolejnej edycji to 18-20 lutego 2022 r.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.