Eksport znaczy więcej

Eksport znaczy więcej

Do tego, że polscy producenci maszyn rolniczych coraz skuteczniej rozpychają się na rynkach zewnętrznych, nie trzeba przekonywać praktycznie nikogo. Z podobną skutecznością poczynają sobie zresztą producenci części zamiennych i podzespołów, a także urządzeń i materiałów z szeroko pojętego zaopatrzenia rolnictwa. Firmy te wykorzystują praktycznie każdą nadarzającą się okazję, aby zdobywać serca rolników europejskich i na innych kontynentach, czego dowodzi choćby silna reprezentacja polskiego przemysłu podczas targów Agritechnica. Ale nie tylko, bo ostatnio przedstawicieli zakładów produkcyjnych znad Wisły można było spotkać podczas… konferencji dilerów Promodis pod Orleanem we Francji.

Na Francję mars

Cel uczestnictwa w tej imprezie był jeden. Promocja marki i oferty produkcyjnej, a zarazem doskonała szansa na nawiązanie kontaktów handlowych z przedsiębiorcami zrzeszonymi w sieci Promodis. Z możliwości tej chętnie skorzystała firma Wald-Gold z siedzibą w Brańsku na Podlasiu, która od ponad 20 lat zajmuje się produkcją opakowań trafiających do firm z branży spożywczej, przemysłowej czy produktów dla rolnictwa. – Produkujemy dla bardzo wielu marek w całej Europie. Każdy z nawiązywanych mariaży jest długofalowy, gdyż zależy nam na nawiązywaniu takich relacji długofalowych. Oczywiście każdy rynek rządzi się swoimi prawami, jeśli chodzi o specyfikę produktów. Mimo to na eksport sprzedajemy już około 35% naszych produktów, a w planach mamy dalsze zwiększenie obecności na rynkach zewnętrznych - w 2020 r. sprzedaż poza granicami kraju powinna osiągnąć 50% obrotów firmy – mówi Bogumił Syczewski, dyrektor handlowy. . .

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express 16/2018
Zamów bezpłatny egzemplarz / prenumeratę

Redakcja ATR

Reklama
Powiązane artykuły