Na Francję mars
Cel uczestnictwa w tej imprezie był jeden. Promocja marki i oferty produkcyjnej, a zarazem doskonała szansa na nawiązanie kontaktów handlowych z przedsiębiorcami zrzeszonymi w sieci Promodis. Z możliwości tej chętnie skorzystała firma Wald-Gold z siedzibą w Brańsku na Podlasiu, która od ponad 20 lat zajmuje się produkcją opakowań trafiających do firm z branży spożywczej, przemysłowej czy produktów dla rolnictwa. – Produkujemy dla bardzo wielu marek w całej Europie. Każdy z nawiązywanych mariaży jest długofalowy, gdyż zależy nam na nawiązywaniu takich relacji długofalowych. Oczywiście każdy rynek rządzi się swoimi prawami, jeśli chodzi o specyfikę produktów. Mimo to na eksport sprzedajemy już około 35% naszych produktów, a w planach mamy dalsze zwiększenie obecności na rynkach zewnętrznych - w 2020 r. sprzedaż poza granicami kraju powinna osiągnąć 50% obrotów firmy – mówi Bogumił Syczewski, dyrektor handlowy. . .
Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express 16/2018
Zamów bezpłatny egzemplarz / prenumeratę