Aktualności

eAgronom - Zarządzanie bez problemów

Data publikacji:

Program eAgronom powstał przed dwoma laty w Estonii, a jego autorami są: Robin Saluoks - młody przedsiębiorca z polskimi korzeniami, wychowany w rodzinie rolniczej oraz Stenver Jerkku - doświadczony programista. Rozwiązanie umożliwia szybkie przeskoczenie do cyfrowej epoki rolnictwa, co potwierdza coraz liczniejsze grono użytkowników programu z wielu krajów, w tym z Polski. W rozmowie z Tomaszem Kujawskim mówi o tym Marcin Kaliszewski, dyrektor generalny eAgronom w Polsce (w środku - na zdjęciu powyżej).

Na początek proszę przybliżyć pokrótce firmę eAgronom i jej pozycję na rynkach europejskich.
Firma wywodzi się z Estonii, gdzie działa od 3 lat. Jednak niewielki zamysł syna, który miał w założeniu ułatwić ojcu prowadzenie gospodarstwa, szybko przerodził się w projekt, dzięki któremu globalnie nasi klienci obsługują w eAgronomie już ponad 500 tys. ha, a w samej Polsce ponad 200 tys. ha. Jest to zasługa prężnie działającego zespołu, w skład którego wchodzi m.in. 10 informatyków stale udoskonalających nasz elastyczny i prosty w obsłudze program.

A jak wyglądają pierwsze kroki stawiane przez eAgronom na rynku polskim?
Tak naprawdę zaczęliśmy działać w Polsce w 2017 r., a zintensyfikowaliśmy nasze poczynania na przełomie 2018/2019 r. Są to zatem dopiero nasze początki, dlatego też staramy się dotrzeć do jak największej ilości rolników. Użytkownicy eAgronom zgodnie wskazują, że nasz program...

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express 11/2019
Zamów bezpłatny egzemplarz / prenumeratę

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.