Dane dotyczące sprzedaży ciągników w 2022 r. przynoszą spore różnice w porównaniu do wcześniejszych rankingów sprzedaży. W największym stopniu straciły marki: New Holland (spadek z 17,9% do 15,7%), Kubota (z 11,8% do 9,7%) i Arbos (z 4% do… 0,9%). Gdy jedni tracą, inni zyskują. Największymi wygranymi 2022 r. były marki: John Deere (wzrost z 11,8% do 13,8%), Massey Ferguson (z 5,5% do 7,5%) oraz (z 3,6% do 4,7%)....
Ubiegłorocznym liderem okazała się marka New Holland, która jednak spadła poniżej 16-proc. udziału w rynku (1849 sztuk; 15,7%). Dwucyfrowy udział w rynku uzyskała jeszcze marka John Deere (1617 sztuk; 13,8%), z kolei na najniższym stopniu podium uplasowała się Kubota (1142 sztuki; 9,7%). Dla porównania: w całym 2021 r. dwucyfrowymi udziałami mogły pochwalić się marki: New Holland (2543 sztuki, 17,9%), Kubota (1669 sztuk, 11,8%) i John Deere (1445 sztuk, 10,2%).
Zamów raport