DLG AgroFood/Potato Days Poland - Nowa wystawa

Data publikacji:

Czy rynek imprez wystawienniczych w Polsce ewoluuje w kierunku wąsko sprofilowanych targów specjalistycznych? Czy taki wniosek można wysnuć, spoglądając na nową imprezę tego typu - Potato Days Poland, która odbędzie się 6-7 września w Udaninie? Jej organizatorem jest spółka DLG AgroFood, której prezes Ludwik Apolinarski zdradza sekrety nowej wystawy w rozmowie z Grzegorzem Antosikiem.

Do listy organizowanych przez DLG Agro Food specjalistycznych imprez dołączy w tym roku kolejna - Potato Days Poland. Skąd pomysł na taką wystawę?
Pomysł zrodził się w wyniku nowej strategii DLG - budowania nowych projektów w krajach o dużym potencjale produkcyjnym. Dodatkowo przed czterema i dwoma laty przedstawiciele Stowarzyszenia „Polski Ziemniak” proponowali DLG współpracę w stworzeniu wspólnego projektu na bazie Potato Europe. W końcu DLG jest organizatorem Potato Europe w Holandii i Niemczech, będąc jednocześnie właścicielem znaku tej renomowanej wystawy.

Proszę pokrótce przybliżyć, co przygotowujecie Państwo dla zwiedzających? Jakie będą największe „asy” programu fachowego?
Będzie ich wiele. Po pierwsze, na poletkach odmianowych zaprezentujemy ponad 100 odmian ziemniaków wszystkich polskich i zagranicznych producentów, a także programy nawożenia i ochrony wszystkich znanych producentów. Niewątpliwie naszym „asem” będą pokazy kilku firm, które zademonstrują zastosowanie elektroniki (cyfryzacji) - od sadzenia aż po handel. Jedna z firm zaprezentuje np. możliwość oceny plonu na każdym etapie wzrostu ziemniaka z dokładnością do 4%. Poza tym po raz pierwszy w Polsce przeprowadzimy pokaz i jednocześnie porównanie 7 używanych. . .

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express 11/2019
Zamów bezpłatny egzemplarz / prenumeratę

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.