W dorocznym badaniu satysfakcji wzięło udział ponad pół tysiąca rolników i przedsiębiorców z całej Polski, użytkujących maszyny Claas zakupione w latach 2021-2022. Mogli oni dobrowolnie odpowiedzieć na kilkadziesiąt szczegółowych pytań. Analizowali trzy podstawowe elementy usług: sprzedaż - wiedzę produktową handlowców, proces przekazania maszyny, czas reakcji na zapytania kierowane do działu sprzedaży; serwis - szybkość reakcji na zgłoszenie problemu, jakość samej naprawy; dobór części zamiennych - profesjonalizm w doborze części i tempo realizacji zamówienia.
Tegorocznego zwycięzcę - firmę Agro-Land Marek Różniak - doceniono przede wszystkim za: proces obsługi sprzedażowej - przedstawiciele handlowi posiadali dużą i praktyczną wiedzę produktową; doradztwo przy dopasowaniu i konfiguracji maszyn do potrzeb klientów; a także pełną obsługę w dziale części zamiennych i świetne poradnictwo w doborze właściwych części.
Claas Polska przyznała również po raz kolejny statuetki „Lider kategorii”. Otrzymały je firmy: Świerkot Tech Agro (serwis), Świerkot (części zamienne), Agro-Land Marek Różniak (sprzedaż) i Ulenberg (sprzedaż ciągników).