Rama przyczepy jest śrutowana, a następnie lakierowana. Dyszel resorowany jest oleopneumatycznie, dzięki czemu istnieje możliwość płynnego regulowania wysokości oraz nacisku w zakresie 1-3 ton bez wychodzenia z kabiny ciągnika. Ucho dyszla ma średnicę 40 mm. Skrzynia ładunkowa przyczepy zapewnia pojemność 24 m³, a po zastosowaniu nastawek o wysokości 300 lub 600 mm pojemność zwiększa się nawet do 33 m³. Wewnątrz skrzynia ładunkowa jest gładka, co zapobiega uszkodzeniu produktów rolniczych podczas załadunku i rozładunku, ponadto jej trapezowy kształt ułatwia rozładunek przyczepy. Zarówno dno jak i ściany skrzyni ładunkowej wykonane są z wytrzymałej blachy o grubości 4 mm. Tylna klapa unoszona jest hydraulicznie, a bezpieczne użytkowanie przyczepy zapewnia siłownik hydrauliczny z zaworem odcinającym hydraulikę przy maksymalnym wychyleniu skrzyni w tył wynoszącym 50º. Dodatkowo w tylnej burcie znajduje się otwór zsypowy z zsypem strumieniowym oraz maskownicą (chroniącą przed zalewaniem). Wyposażenie przyczepy obejmuje w standardzie również pneumatyczny, jednoobwodowy układ hamulcowy z ręczną regulacją siły hamowania, hamulec ręczny i parkingowy z siłownikami membranowymi, drabinkę wejściową zewnętrzną oraz spawane stopnie wewnętrzne, kliny pod koła, liny zabezpieczające skrzynię i skrzynię narzędziową wraz z podstawowym wyposażeniem. Regulowany zderzak ochrania zespolone lampy przed przypadkowym zabrudzeniem lub uszkodzeniem, standardowe wyposażenie stanowią także 10-otworowe felgi stalowe i opony w rozmiarze [550/65 R22,5].W kwestii wyposażenia opcjonalnego dostępne są: plandeka ze stelażem, różnego rodzaju zaczepy, w tym tylny automatyczny V-Orlandi, obrotowy, kulowy, a także hydraulicznie sterowana stopa podporowa, podest roboczy na ścianie przedniej, koła w innych wymiarach, chlapacze, światła halogenowe, podłączenia do drugiej przyczepy. W opcji interesujący jest też wybór osi i zawieszenia umożliwiających poruszanie się przyczepy z prędkością 60 km/h wobec standardowych 40 km/h.