Aktualności

Cyfryzacja przyśpieszona

Data publikacji:

Obecna sytuacja wywołana pandemią COVID-19 wymusiła na polskich firmach leasingowych podjęcie różnego rodzaju działań, mających na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu się wirusa.

 Wdrożenie pracy w trybie zdalnym, zwiększenie poziomu cyfryzacji, zmiany w ofercie, niepewna przyszłość to tylko niektóre ze skutków wybuchu epidemii koronawirusa. W rozmowie z Grzegorzem Antosikiem mówi o tym Jakub Poręcki, dyrektor zarządzający, obszar małych i średnich przedsiębiorstw, Santander Leasing oraz Tomasz Remiszewski, dyrektor handlowy BNP Paribas Leasing Solutions.

Jak zmieniło się funkcjonowanie firm leasingowych podczas pandemii?
Jakub Poręcki: Firma Santander Leasing jest bardzo zaawansowana technologicznie i w ostatnich latach duże środki zainwestowała w rozwój narzędzi IT. Okazało się, że nie musimy spotykać się face-to-face, bo możemy to robić zdalnie przez wideokonferencje. Mój osobisty odbiór, z którym nie zgadza się do końca część koleżanek i kolegów jest taki, że system pracy zdalnej wydaje się być bardziej efektywny. W spotkaniach face-to-face widać tendencję do większego słowotwórstwa, szerszego opowiadania. Natomiast kiedy pracujemy zdalnie, wychodzą same konkrety. Okazało się, że zdalnie można pracować bardzo efektywnie. Oczywiście nie oznacza to całkowitej likwidacji spotkań face to face - to na dzisiaj wydaje się być niemożliwe.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express 14/2020 - zamów:

bezpłatny egzemplarz lub prenumeratę

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.