Aktualności

Ćwierć wieku John Deere w Polsce

Data publikacji:

Choć historia koncernu John Deere liczy sobie już prawie 190 lat, oficjalna obecność tej marki na rynku polskim zamyka się w 25-leciu, które świętowano podczas tegorocznej edycji Agro Show. John Deere Polska szybko stworzyła profesjonalną sieć sprzedaży, która obecnie liczy 4 dilerów (obecnych rzecz jasna na stoisku firmy podczas całych targów) mających do dyspozycji jednak ok. 600 mechaników. Pokazuje to doskonale, jak duże jest zapotrzebowanie na nowoczesne maszyny rolnicze i związane z nimi usługi serwisowe.

Podczas Agro Show John Deere zaprezentował nowe ciągniki z serii 6M, dostępne w atrakcyjnym finansowaniu fabrycznym. Wśród nowinek na pierwszym planie znalazły się również nowoczesne technologie wpisujące się w definicję rolnictwa precyzyjnego. Przedstawiciele John Deere podkreślają, że cyfrowe rolnictwo, jakie oferują za pośrednictwem dilerów nie jest zarezerwowane tylko dla klientów marki. Niezależnie od wieku maszyny i marki, można rozpocząć korzystanie z jednego z dwóch pakietów licencji Precision Ag Essentials. 

– Pakiet sprzętu zawiera wyświetlacz uniwersalny G5Plus z ekranem o przekątnej 32,5 cm, certyfikatem AEF Isobus, odbiornik uniwersalny StarFire 7500 (sygnał korekcyjny SF1 z dokładnością +/-15 cm), modem M JDLink z bezpłatną usługą łączności JDLink oraz dostęp do John Deere Operations Center – platformy, która służy do zarządzania gospodarstwem w sieci i pomaga optymalizować prace rolnicze w dowolnym czasie i miejscu – mówi Piotr Ziemecki, specjalista rolnictwa precyzyjnego John Deere.

Polecamy produkty z naszego sklepu:Polecamy produkty z naszego sklepu:Polecamy produkty z naszego sklepu:

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.