Aktualności

Coraz szersza oferta Promodis

Data publikacji:

Urokliwy ośrodek jeździecki w Biesiekierzu Rudnym koło Zgierza (woj. łódzkie) gościł w dniach 3-4 marca dilerów zrzeszonych w ramach sieci Promodis. Głównym celem spotkania była prezentacja nowych modeli przyczep marki Cargo - produkowanych przez dwóch partnerów sieci - firmy BBC oraz Cynkomet.

    Coraz szersza oferta Promodis

Dobrze znana na wielu rynkach europejskich - we Francji czy w Hiszpanii - marka Cargo coraz lepiej zakorzenia się również w Polsce. W 2022 r. marka ta pojawiła się wśród czołowych 10 marek na rynku przyczep rolniczych (139 sztuk, 1,9% udziału w rynku), a wśród stale rozwijanej oferty produktowej największą popularnością cieszyły się modele D60N, D60P i D80N.

Jeśli chodzi o asortyment Cargo, w jeszcze w 2022 r. rozszerzone zostało portfolio produktów o przyczepy 12, 14 i 16 ton. Było to podyktowane potrzebami rynku - zapytaniami od klientów. Podobnie rzecz się ma z tegorocznymi nowościami, które w pełni uwzględniają prośby i sugestie przy tworzeniu produktów płynące od klientów ostatecznych.

A zatem w 2023 r. oferta Cargo została rozszerzona o zaprezentowaną przez Mariusza Dąbrowskiego, prezesa Cynkometu - platformę do słomy P100D, czyli dwuosiową przyczepę o ładowności 10 t i długości jedynie niespełna 9 m (produkcja nowego partnera sieci Promodis - firmy Cynkomet). W ofercie pojawiły się również przedstawione przez Ireneusza Ciepielewskiego, prezesa BBC i Metaltechu, produkowane w Mirosławcu - 18-tonowa (ładowność techniczna) przyczepa skorupowa budowlana S180WB na zawieszeniu wahaczowym oraz przyczepa tridem S220T o ładowności technicznej 22 tony, ze skrzynią ładunkową o pojemności 30,2 m³ oraz 1. i 3. osią skrętną.

– Celem dla marki Cargo pozostaje uzyskanie i utrzymanie 5% udziału w rynku przyczep rolniczych w Polsce, który w naszej opinii nieco się skurczy w porównaniu do 2022 roku. Szacujemy, iż łączna ilość rejestracji w roku bieżącym sięgnie poziomu 7400 sztuk. Poza tym koncentrujemy się na utrzymaniu marżowości na produktach Cargo i wejściu w rok 2024 z minimalnym stanem magazynowym. Oczywiście podtrzymujemy finansowanie fabryczne realizowane przez Santander Leasing. Dużo uwagi nadal będziemy poświęcać na akcje promocyjne produktów Cargo

– wyjaśnia Krzysztof Kinstler, dyrektor sprzedaży Promodis w Polsce.

Warto podkreślić, iż jednym z czynników wpływających na sukces nowego brandu jest finansowanie fabryczne - w 2022 r. odpowiadało za sprzedaż ok. 2/3 produktów ze znakiem Cargo. Obecnie w ofercie znajdują się dwa rodzaje finansowania - na 35 (108%) i 47 miesięcy (109%). Oczywiście argumentów za nabyciem produktów jest więcej - niemniej ważna jest wartość dodana oparta na serwisie sprzedażowym i posprzedażowym.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.