Moc pochodzi z 24,2-litrowego MAN V12, który jest również dostępny jako wersja 850 KM w 980, a 990 jest dostępny z Terra Tracs.
Wszystkie Jaguar 900s przeniosą się na silniki Stage V w przyszłym roku, a do modelu 970 dołączono 16-litrowy silnik MAN D4276 z silnikiem o mocy 690 KM (790 KM). 930 i 940 (12,8 litra) oraz 950 i 960 (15,6 litra).
Inne główne aktualizacje Jag 900 na 2020 r. Obejmują nowy terminal dotykowy Cebis. Dynamiczne sterowanie jest również nowością. Pozwala to operatorowi zmniejszyć liczbę zwojów przechodzących od zamka do zamka. Przy prędkości do 10 km / godz. Operator potrzebuje tylko 1⁄2 obrotu koła, aby przejść z pełnego lewego zamka do pełnego prawego.
Od 10 do 20 km / h wymagane obroty kierownicy są dynamicznie zwiększane. Od 20 km / h pełna liczba obrotów kierownicy jest znów dostępna. Aktywowany w Cebis, w dowolnym momencie można ustawić wymaganą liczbę obrotów kierownicy.
Cemos Auto Performance, nowa opcja w modelach 900, utrzymuje stałą prędkość i reguluje moc silnika i prędkość jazdy odpowiednio do masy plonu. Jak mówi Claas, eliminacja nagłych zmian obciążenia powoduje równomierny przepływ plonów i mniejsze zużycie paliwa.
42-ostrzowy cylinder tnący V-Max, nowa opcja dla modeli 990/980/970, został zaprojektowany w celu zapewnienia najwyższej jakości ciętego materiału przy długości cięcia od 3,5 do 12,5 mm. Tam, gdzie wymagana jest większa długość cięcia w trawie lub w Shredlage, cylinder rozdrabniający można uruchomić za pomocą zaledwie 14 noży.