Aktualności

Claas świętuje pół miliona kombajnów

Data publikacji:

Podczas tegorocznych targów Claas świętował uroczyście wyprodukowanie 500-tysięcznego kombajnu zbożowego. Produkcja w fabryce Claas nieprzerwanie trwa od 1936 roku, kiedy to powstawały pierwsze, proste konstrukcje kombajnów. Dzisiejsze modele, takie jak Lexion, wyznaczają z kolei nowoczesne standardy technologiczne i wydajnościowe.

    Claas świętuje pół miliona kombajnów

Na 500-tysięczny jubileusz Claas przygotował wyjątkowy model kombajnu, który wyróżnia się specjalnym wykończeniem. Charakterystycznym elementem jest duży napis „500 000” umieszczony na boku maszyny, składający się z supłaczy prasowych – pierwszego patentu w historii firmy oraz elementu dawnego logo Claasa.

Wróćmy jeszcze na chwilę do historii niemieckiego producenta – dużą atencją użytkowników nadal cieszą się kombajny z serii Dominator – wyprodukowano ich ok. 100 tys. sztuk, a do czołowych serii zaliczyć należy także linie maszyn: Lexion (75 tys. sztuk), Super (65 tys. sztuk) oraz Europa i Columbus (po ok. 60 tys. sztuk).

Oczywiście na stoisku Claasa można było poczuć nie tylko powiew historii, ale także zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami producenta z Harsewinkel – doskonałym tego przykładem jest nowy system Claas Connect, który zastąpi sprawdzone programy Connect 2.0, Telematics i 365FarmNet. Jest to kompleksowe narzędzie, które pozwala na pozyskanie wiedzy o stanie maszyny (za pośrednictwem przeglądarek internetowych lub poprzez aplikację na smartfony/tablety) – stanu technicznego, szybkiej diagnozy problemów, wydajności czy zużycia paliwa.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.