Technika

Ciągniki Arbos 5000 - Wschodnie w stylu włoskim

Data publikacji:

Duży wybór na rynku ciągników raczej nie sprzyja nowym markom. Tymczasem wygląda na to, że dostępne od lipca ub. roku ciągniki Arbos spotkały się z dobrym przyjęciem rolników. Wpłynęły na to zapewne nie tylko walory samego produktu, lecz także doświadczenie i profesjonalizm generalnego dystrybutora tych maszyn - firmy Korbanek - która włączyła do swojej oferty modele Arbos 5000.

    Ciągniki Arbos 5000Ciągniki Arbos 5000

Arbos to włoska marka z tradycjami sięgającymi końca XIX w., należąca od kilku lat do koncernu Foton Lovol, czołowego chińskiego producenta maszyn rolniczych. Jakkolwiek macierzysta spółka pochodzi z Dalekiego Wschodu, ciągniki powstają w dalszym ciągu we Włoszech, w większości ze znanych i cenionych na wielu rynkach podzespołów. Choć zakres mocy Arbosów jest dużo większy, na polskim rynku dostępne są na razie ciągniki z serii 5000, obejmującej 3 modele - Arbos 5100, 5115 i 5130, o mocy maksymalnej 81 kW/110 KM, 90 kW/122 KM i 100 kW/136 KM, oferowane w wersjach Global i Advanced.

Moc elastyczna

Dużym atutem ciągników jest elastyczny i oszczędny (optymalne zużycie paliwa - 205 g/kWh), 4-cylindrowy silnik Kohler 3404 TCR SCR o pojemności 3,4 l, z wtryskiem common rail (2000 barów) i turbosprężarką z intercoolerem - zdobywca tytułu „Diesel of the Year 2015”, bardzo dobrze pasujący do specyfiki pracy maszyn rolniczych. Jednostka napędowa. . .

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express 04/2019
Zamów bezpłatny egzemplarz / prenumeratę

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.