[ATR] Gospodarka i rolnictwo

Chiny: Fonterra wypuszcza na rynek mleko świeże poprzez detaliczne ramię serwisu Alibaba

Data publikacji:

Innowacyjny format detaliczny Alibaby (jednego z największych firm z segmentu e-commerce) nosi nazwę Hema Fresh i łączy tradycyjne sklepy z cyfrowym doświadczeniem.

Mleko z Fonterry jest dostępne na razie tylko w 14 placówkach w Szanghaju i Suzhou. Co ważne, butelkowane jest w rolniczym hubie produkcyjnym Fonterry w prowincji Hebe.
Chińscy przedstawiciele Fonterry podkreślają, że nowość Fonterry wykorzystuje narastające zjawisko premiumizacji i oczekiwania wyrobów o wyższym poziomie jakości. Pozostaje to w związku z poszukiwaniem produktów odżywczych i bezpiecznych.
Konsumenci mogą robić zakupy przy pomocy telefonów komórkowych z dostawą za 30 minut w promieniu 3 km.

Hema Fresh już oferuje produkty UHT marki Anchor, produkty Anchor Dairy Foods (masło, śmietanka, sery) oraz Anchor Food Professionals dla odbiorców sektora piekarnicznego.

Źródło: forummleczarskie.pl

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.