Ranking najpopularniejszych marek na rynku polskim niesie duże przetasowania. Magiczną granicę 20-proc. udziału w rynku przekroczył New Holland (21,3% w pierwszym kwartale 2018 r.; 15,7% - I kwartał 2017 r.), a istotnie wzrosła sprzedaż produktów ze znakiem Kubota i John Deere (odpowiednio 13,6 i 13,4%), a w dalszym szeregu także m.in. Valtra, Steyr, Belarus i Landini. Kiedy zyskują jedni, tracą inni - dramatycznie spadły udziały w rynku marek Deutz-Fahr (6,1%), Farmtrac (1,5%) oraz organizującej się na nowo Massey Ferguson (zaledwie 0,8%).
Najpopularniejszym modelem w I kwartale br. na rynku polskim był nadal ciągnik Ursus C-380 - w tym czasie klientów znalazły 54 sztuki ciągnika z Lublina. Na kolejnych pozycjach trzej przedstawiciele marki New Holland. . .
Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express 07/2018
Zamów bezpłatny egzemplarz / prenumeratę