BKT - Wszystko wokół piłki

BKT - Wszystko wokół piłki

Sport, a szczególnie piłka nożna, stanowi doskonałe wsparcie marketingowe. Dlatego w sportowy sponsoring angażuje się wiele firm, tak jak firma BKT, która na odbywające się w dniach 7-11 listopada targi techniki rolniczej i ogrodniczej EIMA w Bolonii we Włoszech przygotowała szereg piłkarskich atrakcji. Gości mają przyciągać m.in. pokazy piłkarskiej żonglerki, a także Paolo Rossi, legenda włoskiej piłki.

Piłka nożna to we Włoszech sport numer 1, co postanowiła wykorzystać firma BKT, światowy dostawca bogatej gamy ponad 2400 produktów w segmencie opon do maszyn rolniczych, budowlanych, przemysłowych, ogrodniczych i do pojazdów ATV. Podczas wystawy EIMA na stoisku BKT, zorganizowanym wspólnie z firmą Univergomma (od roku 2010 partnerem handlowym na terenie Włoch), gwiazdą będzie bez wątpienia popularny Paolito, czyli Paolo Rossi, 48-krotny reprezentant Włoch, mistrz świata i król strzelców (6 goli) z hiszpańskiego Mundialu w roku 1982, zaliczony przez FIFA do grona 100 najlepszych żyjących piłkarzy XX w., który pozostanie do dyspozycji gości 9 listopada.

Liga sponsorowana

Nie licząc tysięcy „firmowych” piłek do rozdania wśród gości stoiska, „gwoździem” programu będą również spektakularne występy Iya Traore, króla piłkarskiej żonglerki, oficjalnego członka i „gracza” teamu BKT, uświetniającego swoimi pokazami główne wydarzenia branżowe na świecie z udziałem hinduskiej firmy. Pokłosiem wyjątkowych występów króla piłkarskiego freestyle’u jest także wsparcie udzielane przez firmę BKT fundacji założonej przez Iya Traore (IYA Foundation), pomagającej młodzieży z Gwinei w Afryce poprzez programy edukacyjne i sportowe.
Targi w Bolonii nie są jednorazowym wyrazem pasji do sportu firmy BKT.  Renomowany producent ogumienia OTR nawiązał bowiem 3-letnią współpracę z włoską Lega Nazionale Professionisti B w zakresie sponsoringu rozgrywek drugoligowych (Serie B), które od tego sezonu przyjęły nawet nazwę „Serie BKT”. Firma będzie także przez najbliższe 6 sezonów tytularnym sponsorem rozgrywek o Puchar Ligi francuskiej (Cope de la Lique), które również zmieniły nazwę na „Coupe de la Ligue BKT”.

SS

fot.firmowe

Redakcja ATR

Reklama
Powiązane artykuły