[ATR] Aktualności BKT

BKT sponsorem mistrzostw świata w curlingu

Data publikacji:

Firma BKT została sponsorem obecnych Mistrzostw Świata LGT w Curlingu Kobiet. Wydarzenie organizowane przez Światową Federację Curlingu odbyło się 30 kwietnia w kanadyjskim parku olimpijskim w Calgary w Kanadzie.

Indyjski producent BKT był również sponsorem Mistrzostw Świata w Curlingu Mężczyzn w Calgary w dniach od 2 do 11 kwietnia. Decyzja o zostaniu partnerem tych dwóch międzynarodowych konkursów nie jest przypadkowa, ponieważ w ostatnich latach liczba miłośników curlingu znacznie wzrosła na całym świecie, a sport ten jest szczególnie popularny na kluczowych dla marki rynkach.

Ponadto zarówno mistrzostwa świata w curlingu mężczyzn, jak i kobiet stanowią dla drużyn ze wszystkich kontynentów przepustkę do Zimowych Igrzysk Olimpijskich 2022 w Pekinie. Sześć najlepszych w rankingu drużyn może reprezentować swoje kraje na Olimpiadzie. To ważny cel sportowy dla uczestników, ale także strategiczny dla BKT. Poprzez te zawody firma chce zwiększyć świadomość marki i skupić się na swojej grupie docelowej nie tylko w Kanadzie, ale także w krajach reprezentowanych w mistrzostwach w Azji, Europie i Stanach Zjednoczonych.

Wszystkie mecze mistrzostw ze względów bezpieczeństwa będą odbywać się za zamkniętymi drzwiami, niemniej jednak będą transmitowane na arenie międzynarodowej, dzięki czemu BKT trafi na ekrany na całym świecie.

To partnerstwo pozwala nam jeszcze bardziej wspierać wspaniały sport, jakim jest curling. Dzielimy te same wartości, jako firma, a teraz także jako sponsor – wyjaśnia Rajiv Poddar, Joint Managing Director w BKT. – Ten sport pozwala nam również docierać do użytkowników końcowych nie tylko w terenie, ale także poprzez ich hobby i pasje sportowe. Jest wielu zwolenników tego sportu, którzy mieszkają na obszarach wiejskich i rolniczych w Kanadzie – to potencjalna grupa dla BKT i jego biznesu – dodaje.

W Kanadzie, ważnym rynku dla Indian Group, 50% zwolenników tego sportu jest w wieku od 35 do 64 lat, podczas gdy jedna trzecia fanów mieszka na preriach iw prowincji Alberta, z największą liczbą widzów w całym kraju na obszarach wiejskich i w społecznościach tych terytoriów, co stanowi kluczowy cel dla BKT.

To przyjemność kontynuować współpracę z BKT Tires – zauważa Katherine Henderson, dyrektor generalna Curling Canada. – Wspaniale jest móc pracować razem z firmą, która naprawdę wierzy w wartość Curlingu i jej sportowców płci męskiej i żeńskiej. Wielkie podziękowania również dla drużyn oraz wszystkich fanów i sympatyków tego sportu – podsumowuje.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.