Sprawdzona jakość, dobry serwis
Produkcja w 80% prowadzona jest we własnym zakresie, 20% obejmuje kooperacja w dostarczaniu podzespołów.
– Na dzień dzisiejszy problemów z dostępnością maszyn nie ma. Sieć dilerska działa sprawnie. Po upływie 1 do 2 tygodni od momentu złożenia zamówienia klient otrzymuje maszynę. Zależy to jeszcze w pewnym stopniu od okresu, wiadomo, że np. w okresie pożniwnym czas oczekiwania się trochę wydłuża – przekonuje przedsiębiorca.
Sposobem firmy Metanga na sprostanie wyzwaniom coraz bardziej wymagającego rynku jest jakość sprzedawanych maszyn. Przekonani co do solidnego wykonania produktu klienci, wracają, problemów ze sprzedażą, żadnych nie ma. Jednym ze strategicznych celów firmy jest profesjonalna obsługa klientów w zakresie serwisu i dostępu do oryginalnych części zamiennych.
– Jeżeli pojawia się jakiś problem z maszyną, to ważne jest, aby szybko reagować i my przykładamy do tego dużą wagę. Dlatego na próżno szukać negatywnych opinii o naszym serwisie. Jeśli klient zgłasza trudność, to należy go obsłużyć, a nie lekceważyć, na tym polega dbałość o dobrą jakość produktu – kwituje Mariusz Janiec.
W branży maszyn rolniczych widoczne jest pewne spowolnienie, skala produkcji w firmie Metanga zapewnia jednak stały przepływ maszyn. Sprzedają się one dobrze, a klientami firmy są głównie średniej wielkości gospodarstwa.