Doskonałą ku temu okazją była gala Bepco Polska, która odbyła się 6 września w Myślenicach. Tego dnia bowiem klienci z całego świata przybyli, aby odwiedzić nową inwestycję grupy TVH, obejmującą okazałą powierzchnię magazynową i część produkcyjną. Galę odbywającą się pod hasłem „Nowe Otwarcie” wykorzystano również do prezentacji zagadnień kluczowych z punktu widzenia partnerów biznesowych. Część z nich została uhonorowana podczas wieczornej uroczystości - wyróżnienia przyznano łącznie w kilkunastu kategoriach obejmujących działalność w kraju i na rynkach eksportowych. Doceniono w ten sposób wzrosty sprzedaży odnotowane mimo trudności powodowanych przez zmiany w sposobie funkcjonowania.
– Wierzymy, że rodzinny charakter firmy i bliskie relacje z partnerami pozwalają na systematyczne budowanie wzrostu sprzedaży na obsługiwanych rynkach. Ponadto cieszy nas fakt, że zaufanie klientów do produktów sygnowanych logo Bepco stale rośnie. Na rynkach, w których koszty produkcji stale wzrastają, klienci poszukują sprawdzonych produktów wysokiej jakości w przystępnej cenie. To klucz do naszego sukcesu oraz utrzymania dynamiki wzrostu naszego przedsięwzięcia. Zapewniamy bezpieczeństwo i spokój naszym klientom – podsumował Mateusz Hajdas, dyrektor generalny Bepco Polska.