Jeśli chodzi o ofertę przyczep, w asortymencie znajdują się szczycąca się blisko 90-letnią tradycją w produkcji maszyn rolniczych holenderska firma Beco wchodzi na polski rynek z bogatym asortymentem środków transportu nowej generacji przeznaczonych również dla rolnictwa. W tej grupie ofertę tworzą wywrotki skorupowe o ładowności od 12 do 26 ton, na podwoziach typu tandem lub tridem (w asortymencie również przyczepy budowlane, przemysłowe, portowe), zwracające uwagę solidną konstrukcją i starannym wykonaniem, wyróżniającym się m.in. ciągłymi spawami na całej długości łączeń , wszystkimi elementami śrutowanymi, które po procesie śrutowania zostają pomalowane elektrostatycznie (metoda ta pozwala utrzymać na całej powierzchni przyczepy taką samą grubość i strukturę lakieru, nawet w trudno dostępnych miejscach) w całości pokrytymi dwuskładnikowym podkładem i trwałym lakierem wykończeniowym. Oferta obejmuje również osprzęt do ładowarek kołowych i koparek, wysięgniki, chwytaki, urządzenia do rozbiórki czy wiadra do betonu (produkowanym również od 2012 r. w zakładzie w Gorzowie Wielkopolskim). Firma jako jednyna na rynku daje 5-letnią gwarancję na wszystkie elementy wyprodukowane przez Beco. Podstawowym produktem dedykowanym przede wszystkim dla rolników z Europy Środkowo-Wschodniej są wywrotki rolnicze z serii Ultra.
Wysoka jakość
Przyczepy te, na podwoziu tandem, o masie użytkowej od 13 do 19 t, mają pojemność transportową od 16,7 do 22,8 m³. Mają szerokość wewnętrzną 2,25 m i wysokość 1,3 lub 1,4 m (długość skrzyni wynosi od 5,7 do 7,25 m). Skrzynie o stożkowatym kształcie, wykonane z trudno ścieralnej stali ST52 o grubości 4 (ściana boczna) i 5 mm (podłoga), pozbawione są wewnętrznych elementów rozpierających, co zapewnia gładkość ścian niezbędną dla łatwego rozładunku. Poza tym wykonane są z pełnego arkusza stali (brak spawów wewnętrznych). Duży przelot zapewnia klapa tylna, wyróżniająca się kompaktową budową, sprawiającą, że cylindry odchylające są bardzo dobrze zabezpieczone. Cechą charakterystyczną układu wywrotu skrzyni jest niewielka pojemność cylindrów hydraulicznych – od 18 do 40 l. Skrzynia ładunkowa ma w standardzie duże okna inspekcyjne z trwałego poliwęglanu. Oświetlenie składa się wyłącznie z lamp LED.
Przyczepy z serii Ultra wyposażone są w podwozia tandem na renomowanych osiach ADR w przyczepach Ultra 1300 i 1500 zastosowano zawieszenie mechaniczne na resorach parabolicznych, a w przyczepach Ultra 1700 i 1900 zastosowano zawieszenie mechaniczne Bogie tandem z możliwością skrętu tylniej osi, ze skutecznymi hamulcami pneumatycznymi na wszystkie koła firmy Wabco. Wśród oryginalnych rozwiązań w przyczepach Beco uwagę zwraca regulowany bezstopniowo dyszel na amortyzatorach gumowych, zapewniający większy kąt skrętu, a także unikatowa konstrukcja ramy, dzięki której na tylną oś tandemu przypada 52% masy ładunku, a na przednią – 48%, co ułatwia przeciąganie przyczepy i pokonywanie przeszkód oraz zmniejsza zużycie opon.