Funkcję prezesa nowego segmentu obejmie Angelo Noronha. Noronha swoją karierę w ATG rozpoczął w 2009 r. jako dyrektor ds. marketingu. Szybko jednak awansował na stanowisko dyrektora ds. sprzedaży w Europie. W 2017 r. został wybrany prezesem regionów Azji i Pacyfiku oraz Bliskiego Wschodu i Afryki. Ze swoim zespołem osiągnął w ciągu dwóch kolejnych lat wzrost w wysokości ponad 40% rocznie.
– Mamy stały, pełen zaufania kontakt z naszymi klientami w EMEA, a zwłaszcza w Europie. Nasz sukces opiera się na długoletnich inwestycjach w naszych pracowników, w procesy i produkty, które będziemy kontynuować także w przyszłości. Dwa z moich najważniejszych celów wynikających z nowej funkcji to dalsze zwiększanie orientacji na klienta i ciągła rozbudowa naszego udziału w rynku w różnych segmentach, w których działamy – skomentował objęcie nowej funkcji Noronha.