Mocnym punktem targowej ekspozycji będzie bez wątpienia udoskonalona seria opon VF z technologią Agriflex+. ATG zaprezentuje opony Alliance 372 VF (710 / 60R30) do ciągników, Alliance 389 VF (800 / 60R32) do maszyn rolniczych i Alliance 354 VF (380 / 90R54) do stosowania w przypadku upraw międzyrzędowych. Wszystkie te modele pojawią się w nowych rozmiarach, ponieważ firma finalizuje właśnie proces przekształcania opon IF w kompletną serię VF. Opony Alliance VF (Very High Flexion) umożliwiają przewożenie do 40% cięższego ładunku przy zachowaniu tego samego ciśnienia co w przypadku standardowych opon radialnych, minimalizując w ten sposób stopień ugniatania gleby i maksymalizując uzyskane plony.
W Hanowerze ATG pokaże również debiutującą oponę Alliance 579, dedykowaną do średnich i małych ciągników użytkowych i o wąskim rozstawie kół pracujących na terenach trawiastych oraz w winnicach i sadach czy też Forestar 644 do forwarderów i kombajnów zrębowych, zapewniającą bardzo wysoką odporność na uszkodzenia, szczególnie istotną podczas pracy w trudnych warunkach leśnych. Spośród prezentowanych modeli warto zwrócić też uwagę na model Forestar 344 Elit, będący pierwszą na świecie oponą niskociśnieniową do leśnictwa, której nośność po napompowaniu zaledwie do ciśnienia 2,5 bara odpowiada nośności standardowych opon o ciśnieniu 4,5-5 barów. Opony niskociśnieniowe zapewniają znacznie większą powierzchnię kontaktu z podłożem, co zmniejsza ugniatanie gleby, zwiększa komfort jazdy i ogranicza zużycie paliwa.