Wywiady Aktualności

Ambroży - trzy lata z Kuhnem

Data publikacji:

Firma Ambroży to dobry przykład dilera bardzo dobrze radzącego sobie bez marki ciągnikowej w ofercie. Mówi o tym Kamil Marcisz, dyrektor sprzedaży w firmie Ambroży z Bierutowa na Dolnym Śląsku.

 

Firma Ambroży jest przykładem udanej zmiany w oferowanym asortymencie, w którym markę ciągnikową na pozycji nr 1 zastąpiła marka maszyn towarzyszących. Jak w tym kontekście rozwija się współpraca z marką Kuhn?

Z uwagi na ówczesną dobrą sytuację rynkową nie odczuliśmy zbyt mocno dokonanego w 2021 r. przeskoku z marki ciągnikowej na markę Kuhn. Byliśmy jednak dilerem Kuhna już od ponad 20 lat, a w tym momencie dział sprzedaży mógł skupić się na tym brandzie w 100%. Przez to też możemy pochwalić się bardzo dobrym serwisem regularnie nagradzanym przez markę Kuhn. W tym czasie zdobyliśmy nagrodę specjalną uzyskując ponad 80% opinii pozytywnych wśród naszych klientów. Oczywiście wiadomo, że spadły obroty firmy, bo trudno zniwelować brak w ofercie kombajnu czy traktora. W zamian za to zyskaliśmy pewnego rodzaju spokój ducha – mamy ustalony plan działania z firmą Kuhn, która wspiera nas w planowaniu naszych działań, pomaga w rotacji stoku itp. Nie oznacza to jednak, że ze stokiem maszyn można zejść praktycznie do zera. Wystarczy cofnąć się do czasu pandemii czy okresu tuż po wybuchu wojny na Ukrainie, gdzie wygrywaliśmy z innymi markami bardzo dobrą dostępnością maszyn.

To już jednak historia. Spójrzmy więc na teraźniejszość i na to jak obecnie wygląda sprzedaż i zamówienia maszyn oferowanych przez firmę Ambroży?

(…)

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.