Wielkość ciągnika i ogumienie decydują m.in. o tym, czy możliwa jest orka w bruździe, czy po caliźnie. Zwłaszcza w przypadku ciągnika gąsienicowego, z ogumieniem bliźniaczym lub oponami o szerokości powyżej 710 mm, jazda ciągnikiem w bruździe nie jest możliwa bez niekorzystnego ubijania częściowo przeoranej gleby.
Zaletą takiej orki jest zmniejszony nacisk na podłoże dzięki dużej powierzchni nacisku szerokich opon ciągnika i możliwości obniżenia ciśnienia w ogumieniu na czas pracy. W ten sposób występuje znacząca redukcja ubijania gleby co zapobiega powstawaniu podeszwy płużnej. Do tego tryb orki po caliźnie zapewnia lepszą linię uciągu dzięki mniejszemu ściąganiu na boki i skuteczniejszemu przenoszeniu sił. Korzystając z systemów GPS, można dodatkowo zwiększyć komfort pracy i zapewnić dokładne połączenie przejazdów. Stałe prowadzenie na tej samej głębokości zapewnia przednie kółko kopiujące, które bez przerwy ma kontakt z nieuprawioną glebą.
Na wybór trybu orki wpływają też inne czynniki, takie jak np. stan gleby. Dlatego też tak ważna jest możliwość szybkiej zmiany pomiędzy orką po caliźnie i w bruździe. Jeśli powierzchnia gleby nie umożliwia optymalnego przenoszenia siły pociągowej z powodu deszczu lub wilgoci na polu, w każdej chwili jest możliwe szybkie przestawienie na tryb orki w bruździe. W tym celu wystarczy przestawić dźwignię hydrauliczną na ramieniu odwracającym.
W pełni stabilny
Pług Tyrok Onland ma masywną ramę czworokątną o wymiarach 200x150x10 mm wykonaną ze stali o podwyższonej wytrzymałości, która nie wygina się nawet przy twardym podłożu. Zapewnia to równomierną głębokość roboczą na całej długości i szerokości, co ma duże znaczenie zwłaszcza przy większych szerokościach roboczych. Tyrok Onland wyróżnia również system SmartTurn.
Na poprzeczniaku szybki proces obrotu jest hydraulicznie dwukrotnie zwalniany na krótko przed końcem tego procesu. Zapewnia to do efekt tłumienia, który oszczędza materiał przy wciąganiu cylindra. W przypadku wariantu Onland „rama” jest automatycznie dosuwana przed obrotem przez siłownik trybu orki po caliźnie, aby środek ciężkości podczas obrotu był położony możliwie nisko, a siły działające na ciągnik i pług - jak najniższe.
Przemyślany korpus
Korpus pługa SpeedBlade z opatentowaną, bardzo dużą piersią odkładnicy wyróżnia jej niewielkie zużycie. Przy zwiększeniu prędkości roboczej np. z 6 km/h do 8 km/h główny punkt zużycia automatycznie przesuwa się w kierunku środka korpusu pługa. Główny punkt zużycia, nawet przy dużych prędkościach, znajduje się na powiększonej piersi odkładnicy, a nie na samej odkładnicy. Dostępne są różne kształty listew i korpusów, które można dobrać odpowiednio do konkretnego zastosowania.
Poza tym warto zwrócić uwagę, iż czubek lemiesza przykrywa płat lemiesza i chroni połączenia. Dzięki temu sprytnemu rozwiązaniu nie dochodzi do gromadzenia się resztek roślin ani sznurka. To nie koniec zalet, gdyż Amazone przy wytwarzaniu części ścieralnych do pługów stosuje większe nawęglanie, przez co są znacznie twardsze i trwalsze.
Bezproblemowa regulacja
Model Tyrok Onland jest standardowo wyposażony w mechaniczną regulację szerokości pracy. Na życzenie można hydraulicznie i bezstopniowo dopasować szerokość roboczą do warunków bezpośrednio z kabiny ciągnika. Także w przypadku szerokości pierwszego korpusu możliwy jest wybór regulacji mechanicznej lub hydraulicznej. Zaletą jest w tym przypadku bezpośrednie połączenie siłownika pierwszego korpusu w przedniej części pługa, co zapewnia precyzyjne łączenie przejazdów podczas orki.