[ATR] Nowości

AMA Refluid - Siłowniki z pewnej ręki

Data publikacji:

Skupiająca szereg marek z branży rolniczej Grupa AMA ma wiele do zaoferowania również w segmencie siłowników hydraulicznych. Ich produkcja odbywa się według takich samych reżimów technologicznych w dwóch fabrykach - w San Martino in Rio w północnych Włoszech oraz w Sarajewie - stolicy Bośni i Hercegowiny, za którą odpowiada spółka AMA Adriatic należąca w całości do Grupy AMA.

Szeroki asortyment produktów wytwarzanych w fabrykach AMA Refluid wyróżnia wysoka jakość oraz terminowość realizacji dostaw. Należące do grupy AMA przedsiębiorstwo realizuje zamówienia m.in. na siłowniki jedno- i dwustronnego działania, o średnicy tłoczyska od 20 do 150 mm (maksymalny skok do 3000 mm, maksymalne ciśnienie 500 barów), centralne łączniki trójpunktowego układu zawieszenia (od 0 do 4 kat.), hydrauliczne stopy podporowe (dla przyczep od 3 do 20 ton).

Wysokie standardy, rosnąca produkcja

Gwarancją najwyższej jakości wszystkich oferowanych produktów jest spełniający wyśrubowane standardy (zgodny z normami ISO) proces projektowania i produkcji (nowy tunel myjący), a także kontroli jakości (system kontroli powietrza i oleju, test wytrzymałości). Doceniają to klienci na wielu rynkach, w tym w Polsce - AMA Refluid dostarcza siłowniki hydrauliczne na tzw. pierwszy montaż i na „after market”.
Warto podkreślić stale rosnącą skalę produkcji - obroty firmy wzrosły z 14,5 mln euro w 2012 r. do 22 mln euro w 2017 r. Obecnie potencjał produkcyjny obu zakładów (wyposażonych m.in. w centra obróbcze CNC i roboty spawalnicze) o łącznej powierzchni ok. 10 tys. m² wynosi ok. 200 tys. siłowników rocznie. Fabryka w Sarajewie znajduje się jednak w fazie rozbudowy - celem jest podwojenie możliwości produkcyjnych.

GA

fot.firmowe

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.