Aktualności

AgroCzas na jubileusz AGROAS 

Data publikacji:

Po 4 latach przerwy firma AGROAS zorganizowała piątą już edycję imprezy AgroCzas, gdzie spotykają się klienci firmy, jej partnerzy, przedstawiciele świata nauki i biznesu. AgroCzas stanowi platformę wiedzy i wymiany doświadczenia, pozwala prezentować i poznać nowe technologie dostępne na rynku maszyn i produktów rolnych. W tym roku impreza miała szczególny charakter, gdyż wiązała się z oficjalnymi obchodami 30-lecia istnienia firmy AGROAS.

    AgroCzas na jubileusz AGROAS 

Firma AGROAS z Nowej Wsi Małej powstała w 1992 r. Dziś jest jednym z liderów rynku branży kompleksowego zaopatrzenia rolnictwa i obrotu płodami rolnymi. Działalność firmy obejmuje sprzedaż maszyn nowych i używanych, serwis i sprzedaż części zamiennych, do tego produktów rolnych takich jak materiał siewny, nawozy oraz środki ochrony roślin. Swoim zasięgiem działania obejmuje Polskę południowo-zachodnią. Firma liczy obecnie ponad 300 pracowników, prowadzi również działalność usług rolniczych oraz z zakresu doradztwa agrotechnicznego. Obsługuje ponad 5 tys. klientów, do których zaliczają się rolnicy indywidualni oraz gospodarstwa wielkoobszarowe, spółdzielnie rolnicze i spółki działające w sektorze rolnym.

Osobną gałęzią działalności firmy AGROAS jest zarządzanie gospodarstwami o łącznej powierzchni ponad 3500 ha. Prowadzona jest produkcja roślinna, głównie: pszenicy, kukurydzy, rzepaku oraz jęczmienia, dodatkowo szeroko pojęte działania badawczo-rozwojowe mające na celu udoskonalanie procesu produkcji zarówno zabiegów chemicznych, jak również samej techniki upraw gleby z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań z zakresu nawożenia oraz ochrony roślin. Takie doświadczenie procentuje i jest gwarancją najwyższej jakości świadczonych przez firmę usług. 

Partnerami AGROAS są czołowi producenci sektora rolniczego jak: Bayer CropSayens, BASF, Claas, Horsch, Maschio-Gaspardo, Pichon, Syngenta, Anwil, Timac Agro, a także przedstawiciele polskich składów rolnych firmy Agro-Sieć, Adler-Agro oraz AgroChest. Ze strony finansowej jest ING Bank Śląski, a naukowe wsparcie zapewnia Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu.

Czas na AgroCzas

Tegoroczną edycję imprezy poprowadzili Daniel Cupriak, prezes zarządu oraz Wojciech Błauciak, dyrektor IT firmy AGROAS. – Właściciele firmy, czyli Zbigniew Bednarski oraz Adam Sajdutka, przed 30 laty postawili fundament, na którym nadal budujemy i robimy wszystko, aby firma była solidna, wiarygodna i godna zaufania. Po to, żeby klienci mieli gwarancję pewnego dostawcy i odbiorcy, a załoga pewnego pracodawcy. I udaje nam się to. Dowodem tego są pracownicy ze stażem 20-letnim i zupełnie nowi.

Dowodem na to jest również obecność Was, klientów – podkreślał Wojciech Błauciak. 30-lecie firmy to nie tylko jej historia, ale także czas na wyznaczenie nowych kierunków rozwoju. Efektem tego jest rozpoczęcie procesu rebrandingu i odświeżenia wizerunku firmy. Zmiana wizerunkowa pozwoli firmie lepiej dostosować się do dynamicznie zmieniającego się rynku. Właściciele podjęli też odważną decyzję biznesową i osobistą, zmieniając formę prawną firmy i oddając jej zarządzanie  pracownikom.  Oczywiście właściciele nadal czynnie uczestniczą w życiu firmy, ale w nieco innej roli  np. podejmując strategiczne decyzje. 

– Głęboko wierzymy, że dzięki nam rolnictwo może być lepsze, a my pomożemy mu wejść w nowy wymiar. Stąd też wzięło się nowe logo i hasło „Nowy horyzont rolnictwa”,  który świetne oddaje esencje tej zmiany – zwrócił uwagę Wojciech Błauciak.

Dla firmy AgroAs oznacza to jeszcze większe skupienie się na innowacyjności i przyszłości rolnictwa. Łączenie nowoczesności z wieloletnią praktyką. AgroAs inwestuje w rozwój infrastruktury oraz najważniejszych zasobów ludzkich. W  Nowej Wsi Małej powstaje nowoczesne centrum dystrybucji, centrum logistyczne uzbrojone w najnowocześniejsze systemy informatyczne, systemy wspierające obsługę magazynu, systemy wspierające obsługę zamówień itd. Firma wprowadza też nowoczesne rozwiązania uprawy np. poprzez wspólny projekt biorewolucji z firmą AgroSieć, na który składają się biologiczne produkty wspomagające uprawę. Do sprzedaży w ramach tego projektu trafiły takie brandy jak Fundamental,  Tophumus, Azofos, Biokuratr. Wraz z firmami Claas i Horsch podejmowane są szkolenia i kursy propagujące precyzyjne rolnictwo. 

Na spotkaniu AgroCzas były też oczywiście konkursy z nagrodami, pokazy polowe, strefa gastronomiczna oraz muzyka i tańce na żywo. Imprezę można uznać za bardzo udaną. 

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.