Aktualności

Agro-Tech Minikowo w 36 stopniach

Data publikacji:

Organizowane przez Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie Targi Rolno-Przemysłowe Agro-Tech, wraz z odbywająca się równocześnie Regionalną Wystawą Zwierząt Hodowlanych, to bez wątpienia największa impreza rolnicza w tej części Polski. W tegorocznej, 42. edycji targów odbywających się na przełomie czerwca i lipca uczestniczyło ponad 350 wystawców - według organizatorów ich stoiska odwiedziło ok. 20 tys. osób.

Generalnie wszystkie bez wyjątku imprezy wystawiennicze „pod chmurką” organizowane w naszym kraju odczuwają mniejsze zainteresowanie mierzone powierzchnią wystawienniczą czy liczbą zwiedzających. Problemy te nie ominęły także targów Agro-Tech (odwiedzonych w tym roku przez prezydenta Andrzeja Dudę), choć impreza w Minikowie wiele przedsięwzięć tego typu bije na głowę przyjazną formułą, bogactwem tematów (m.in. Dzień Pola w Chrząstowie - poletka doświadczalne, kolekcja roślin energetycznych, unikalna na skalę europejską kolekcja odmian powojnika), nowościami produktowymi, a także wystawą hodowlaną.
Rzecz jasna jednak, podobnie jak to było w poprzednich latach, wyjątkowo upalne w tym roku targi Agro-Tech zdominowały maszyny i urządzenia rolnicze (prezentowane także w pokazach). Organizatorzy przyznali szereg nagród i wyróżnień (oprócz czempionatów dla zwierząt), w tym maszynom i ich producentom oraz dystrybutorom. Za „Innowacyjny Produkt” uznano m.in. siewnik Mzuri Rezult firmy Agro-Land czy wykrywacz rui w systemie haremowym Moocall Heat firmy Atorim.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.