[ATR] Aktualności

Agro-Tech Minikowo - Edycja nr 40

Data publikacji:

Organizowane przez Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie Targi Rolno-Przemysłowe Agro-Tech, wraz z odbywającą się równocześnie Regionalną Wystawą Zwierząt Hodowlanych, to największa impreza rolnicza w tej części Polski. Tegoroczna edycja targów, już czterdziesta, w pierwszy weekend lipca zgromadziła prawie 350 wystawców krajowych i zagranicznych, a także 60 hodowców.

Minikowska impreza jak co roku przyciąga przyjazną formułą, bogactwem tematów, nowościami produktowymi i oczywiście wystawą hodowlaną, która odbyła się w funkcjonalnych obiektach wystawowych. Podobnie jak w ubiegłych latach, Agro-Tech zdominowały maszyny i urządzenia rolnicze, prezentowane przede wszystkim w stacjonarny sposób. Okazuje się bowiem, że - podobnie jak i wypadku innych tegorocznych imprez wystawienniczych - w znacznie bardziej okrojonym stopniu odbyły się pokazy ciągników i maszyn - być może zaważyła niezbyt sprzyjająca aura. Mimo to udało się zaprezentować ciekawe rozwiązania - wśród nich warto wymienić zaprezentowany w krótkim pokazie dron zrzucający kulki Trichosafe z jajami tego owada złożonymi w jajach omacnicy - jest to interesująca alternatywa dla chemicznych metod zwalczania omacnicy prosowianki. Usługi tego typu świadczy firma Drone Rescue we współpracy z firmą Agrocom Polska.
W Minikowie, oprócz czempionatów dla zwierząt, przyznano też wiele nagród i wyróżnień, w tym maszynom i ich producentom oraz dystrybutorom. W czasie targów do kilkudziesięciu dotychczasowych „Wyrobów na Medal” (tytuł przyznawany przez poznański PIMR od początku lat 90.) dołączyły również: brona chwastownik Izak firmy Agro-Factory i typoszereg agregatów do uprawy pasowej serii ST firmy Czajkowski Maszyny.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.