[ATR] Aktualności Pichon

Agro-Rami - Na Oktoberfest do Wrześni

Data publikacji:

Firma Agro-Rami uroczyście otworzyła swój nowy oddział we Wrześni. Lokalizacja działającej od początku 2018 r. filii nie jest przypadkowa - celem było usprawnienie obsługi klientów w tej części Wielkopolski. W zorganizowanym 26 października spotkaniu pod hasłem „Oktoberfest z Case IH oraz Steyr” można było zapoznać się zarówno ze sprzętem tych dwóch marek, jak i maszynami sygnowanymi znakiem Kverneland, Krukowiak, Pronar, Pichon czy Agro-Masz.

Dotychczas firma Agro-Rami operowała z siedziby głównej w Kościelnej Wsi oraz oddziałów w Obornikach i Kucharach, położonych między Kaliszem a Jarocinem - wspiera ją jeden subdiler - firma Agromep z Kościana. Jednak wobec dość dużego obszaru działania firmy, obejmującego całą Wielkopolskę, a także aby usprawnić obsługę klientów, zdecydowano o utworzeniu kolejnej filii. – Placówka ta jest naszą własnością i de facto zastąpiła oddział w Obornikach. Nie znaczy to jednak, że pozostawiliśmy północną część województwa bez jakiejkolwiek opieki - obsługujemy ją powyżej autostrady A2 z Wrześni, co ułatwia nam punkt serwisowy w Kowanówku koło Obornik, zajmujący się również zaopatrzeniem w części zamienne – mówi Tomasz Polak, dyrektor handlowy Agro-Rami.

Priorytetowy serwis

Oddział we Wrześni został zlokalizowany na działce o powierzchni 0,35 ha (Agro-Rami jest również właścicielem sąsiedniej działki o takiej samej powierzchni) - zatrudnionych jest tam
8 osób, w tym 2 handlowców i
3 mechaników mających do dyspozycji odpowiednio wyposażone samochody serwisowe oraz dwustanowiskową halę serwisową. Warto dodać, że dzięki własnym naczepom niskopodwoziowym firma Agro-Rami może rotować naprawianymi maszynami, przesuwając je w zależności od obłożenia pracą pomiędzy punktami serwisowymi w Kucharach i Wrześni.
Bo i zapewnienie obsługi posprzedażowej (a więc m.in. serwisu maszyn rolniczych) na najwyższym poziomie jest jednym z priorytetów firmy z Kościelnej Wsi. Jest to szczególnie istotne podczas spiętrzenia prac polowych, jak choćby w trakcie żniw, gdzie każda godzina jest na wagę złota. – Wtedy obsługa kombajnów zbożowych jest dla nas absolutnym priorytetem. Zresztą większość naszych klientów doskonale to rozumie i nie widzi problemu, aby poczekać na serwis nieco dłużej. Staramy się przy tym już telefonicznie diagnozować przyczynę usterek, aby trafiający do gospodarstwa serwisant miał już gotowe rozwiązanie i zasób odpowiednich części – przekonuje Mateusz Kamrowski, kierownik oddziału Agro-Rami we Wrześni. Z kolei dyrektor Polak zauważa, iż rolnicy mogą skorzystać również z dobrodziejstw usługi MaxSerwis. – Dzięki temu potrzebne części mogą zostać dostarczone w ciągu 24 h - czy to z magazynu Case IH w Niemczech, czy też dzięki transportowi lotniczemu ze Stanów Zjednoczonych. W przypadku braku możliwości „wyrobienia się” w tym terminie, pokrywamy koszty wynajmu maszyny do czasu uruchomienia zepsutej – wyjaśnia.

Prezentacja asortymentu

Wiele firm działających w branży dokłada wszelkich starań, aby organizować obfitujące w atrakcje dni otwarte. Agro-Rami zawsze słynęło z nieszablonowych działań marketingowych, to i pomysł na przyciągnięcie gości (w imprezie wzięło udział około 100 osób) był oryginalny - czyli organizacja polskiego Oktoberfest: – Stawiamy na budowanie dobrych relacji, które później należy podtrzymywać. Zaprosiliśmy więc rolników z tego terenu, żeby zobaczyli, w jaki sposób pracujemy – wyjaśnia Tomasz Polak. Podczas imprezy goście mogli zapoznać się z obecnie oferowanym asortymentem firmy Agro-Rami, który w bieżącym sezonie uzupełniły marki Pichon i Agro-Masz. Nie ma wśród nich już Weidemanna, co jednak zdaniem przedstawicieli nie jest problemem, gdyż rośnie zainteresowanie ładowarkami teleskopowymi Case IH - wielkopolska firma rozgląda się też za nowym dostawcą ładowarek przegubowych.

GA

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.