Aktualności

Agritechnica 2019 - Motor innowacji

Data publikacji:

Na początek kilka liczb ilustrujących tegoroczną edycję targów Agritechnica - 2820 wystawców z 53 krajów, 450 tys. zwiedzających, z czego ponad 130 tys. spoza Niemiec.

Targów stojących pod znakiem cyfryzacji, automatyzacji i robotyki, dostarczających impulsów rozwojowych dla całej branży maszyn rolniczych. – Temat przewodni targów „Globalne rolnictwo - odpowiedzialność lokalna” koncentrował się na aktualnych wyzwaniach rolnictwa, takich jak zwiększenie produktywności i ochrona klimatu, środowiska i zasobów naturalnych na całym świecie. Wystawcy przedstawili innowacyjne rozwiązania dla nadchodzących wyzwań dla przemysłu i społeczeństwa. Agritechnica 2019 przedstawiła strategie wdrażania lokalnych strategii dla regionów rolniczych na świecie – podsumowywał na gorąco dr Reinhard Grandke, dyrektor generalny DLG.
Agritechnica nadal zwiększa swój międzynarodowy charakter. Czołowi światowi producenci pokazali pełną gamę ciągników i maszyn rolniczych, sprzętu, części zamiennych i akcesoriów. Zwiedzający przybyli ze 152 krajów, w tym przede wszystkim z Holandii, Danii, Austrii, Włoch i Rosji, a następnie Szwajcarii, Francji i Wielkiej Brytanii. Organizatorzy zanotowali duży wzrost liczby zwiedzających z Rosji, Włoch, Polski, Ukrainy i USA.
Przeprowadzone podczas targów badania ankietowe wskazują, że nastroje w branży są optymistyczne - dwie trzecie ankietowanych rolników zamierza zainwestować w ciągu najbliższych dwóch lat.  Kolejna edycja targów Agritechnica odbędzie się w dniach 14-20 listopada 2021 r.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.