Aktualności

Agrifac bez problemów z dostawami

Data publikacji:

Całkowicie neutralna energetycznie i maksymalnie wykorzystująca naturalne źródła energii, w tym panele słoneczne o powierzchni 5 tys. m² - dzięki temu firma Agrifac uzyskała w 2018 r. najwyższą ocenę „Wybitny” w ramach znaku jakości BREAAM. 

    Agrifac bez problemów z dostawami

Cztery lata później ten unikalny i lokalny sposób produkcji opryskiwaczy samojezdnych i kombajnów buraczanych znajduje odzwierciedlenie nie tylko w polityce zrównoważonego rozwoju, ale także w łańcuchu dostaw, który jest mniej podatny na światowe problemy z dostawami.

– W sytuacji, gdy liczba ludności na świecie rośnie z dnia na dzień, musimy zadbać o to, aby grunty uprawne były wykorzystywane w sposób zwiększający plony żywności, co pozwoli na odpowiednie wyżywienie wszystkich ludzi w skali globalnej. Dobrze jest widzieć, że nasza fabryka jest w stanie poradzić sobie z doraźnymi zmianami na rynku, a zwłaszcza z problemami z dostawami, które są obecnie tak powszechne

– mówi Frans Apeldoorn, dyrektor operacyjny w firmie Agrifac.

Warto przy tym dodać, iż w firmie Agrifac wszystkie maszyny są projektowane zgodnie z unikalną koncepcją „4E for growers”, co oznacza, że 1) wydajność, 2) oszczędność, 3) ergonomia i 4) ekologia są podstawą wszystkich działań. Fabryka w Holandii została w całości zaprojektowana w oparciu o 4E i działa zgodnie z zasadą LEAN. Obecnie łańcuch dostaw firmy Agrifac jest w stanie zrealizować wszystkie zamówienia na oferowane przez tego producenta maszyny.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.