[ATR] Aktualności AGCOKorbanek

AGCO/Korbanek - Własna sieć sprzedaży

Data publikacji:
traktor

Koncern AGCO ogłosił decyzję o restrukturyzacji działań sprzedażowych w Polsce. Działający w naszym kraju oddział z siedzibą w podpoznańskim Paczkowie obejmie nadzór nad wszystkimi markami ciągników i maszyn rolniczych - do marek Challenger i Valtra dołączą także marki Fendt i Massey Ferguson.

Zgodnie z przyjętą nową strategią rynkową, dotychczasowa umowa AGCO ze spółką Korbanek na sprzedaż marek Fendt, Massey Ferguson, Challenger oraz Fella – wygaśnie z końcem 2017 r. –Chcielibyśmy przekazać nasze serdeczne podziękowania dla firmy Korbanek za dobrą i wieloletnią współpracę z AGCO. Państwo Korbanek i ich zespół to profesjonalni partnerzy biznesowi, którzy znacząco przyczynili się do rozwoju AGCO w Polsce – powiedział Rob Smith, senior vice president AGCO i dyrektor generalny na Europę i Bliski Wschód.
AGCO i Korbanek będą kontynuować współpracę do końca obowiązującej umowy. W okresie przejściowym firma Korbanek wraz z siecią dilerów zapewni sprzedaż, serwis i zaopatrzenie w części zamienne oraz obsługę gwarancyjną dla klientów posiadających maszyny Fendt i Massey Ferguson.
Strategia handlowa i rynkowa AGCO dla obszaru EME ma na celu zacieśnienie współpracy z klientami końcowymi oraz zwiększenie przez nich wiedzy i doświadczenia w zakresie marek oferowanych przez koncern. Realizację tego celu ma zapewnić poszerzenie oferty produktowej oraz dedykowana sieć dilerów.  Docelowo AGCO planuje wprowadzić dwa osobne kanały dystrybucji oraz rozwijać sieć dilerów w Polsce. Jeden kanał dystrybucji obejmie marki Fendt i Valtra, a drugi markę Massey Ferguson. Obecni i przyszli dilerzy będą mogli ubiegać się o franczyzę w odniesieniu do wybranej marki i dalej rozwijać współpracę z AGCO.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.