Wywiady Aktualności

AGCO Finance - Wszystko dla dilera

Data publikacji:

Od około roku trwają zmiany w zakresie kanałów sprzedażowych w Polsce marek należących do koncernu AGCO. Proces ten trwa nadal, ale pomimo dotychczasowych zmian nie wpływa to znacząco na sposób funkcjonowania finansowego „ramienia” AGCO, o czym w rozmowie z Grzegorzem Antosikiem mówi Mirosław Kaczorek, dyrektor sprzedaży AGCO Finance.

    Mirosław Kaczorek

U źródeł funkcjonowania AGCO Finance leżała koncepcja „One stop shop”. Jak wprowadzanie jej w życie wygląda z perspektywy dotychczasowej działalności?
One stop shop – wszystko w jednym miejscu. Klient zaopiekowany od oferty sprzętowej po finansowanie. Koncepcja ta jest sukcesywnie wprowadzana - również w odniesieniu do nowych dilerów, którzy zasilili po ostatnich zmianach nasze sieci sprzedaży. Nadal staramy się jednak tę ideę promować i to się udaje - również dzięki rozwojowi nowych technologii, np. aplikacji dostępnych z poziomu systemu Ios lub Android. Generalnie żaden z dilerów nie ma pracownika, który nie byłby wyposażony w tego typu instrumenty. W rozmowach z nami dilerzy podkreślają, że dzięki takiej filozofii obsługi klienta  zwiększają sprzedaż  maszyn AGCO (nawet o 30%). Czyli ta idea sprawdziła się i z roku na rok nabiera rozpędu.

Jak zmiany w sposobie dystrybucji produktów koncernu AGCO wpłynęły na formułę działania AGCO Finance?
Co do zasady, wielkiej zmiany nie było. Zależy nam bowiem, aby być blisko z dilerem i blisko z AGCO - moim zdaniem jest to jedyna formuła nawiązania skutecznego kontaktu z klientem. Zmieniło się tylko to. . .

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.