[ATR] Testy praktyczne Technika

Leeb pracuje nad autonomicznym opryskiwacem

Data publikacji:

Szczegóły są nieznane, ale Horsch Leeb testuje w terenie prototyp autonomicznego opryskiwacza o szerokości roboczej do 36,0 m.

Projekt, aby sprawdzić, czy możliwe jest uruchomienie istniejącego opryskiwacza do pracy jako robot rozpoczął się w 2017 roku już na bardzo zaawansowanym etapie. Celem jest opracować system, dzięki któremu opryskiwacz napędzany silnikiem o mocy kilkuset KM może samodzielnie pracować na polu.

Jednym z głównych wyzwań są różne przepisy dotyczące pojazdów autonomicznych, które różnią się w zależności od kraju. Problemem jest także transport autonomicznego opryskiwacza między polami. Czy to możliwe, że firma chce zastosować Shuttle, nową koncepcję montowaną na ciężarówce, aby skrócić czas przestoju podczas napełniania lejek o dużej pojemności i zbiorników opryskiwacza, aby transportować autonomiczny opryskiwacz?

Niedawno ten transfer zauważyć można było w centrali Horsch w Schwandorf w Niemczech. Przyczepa Fliegl wydaje się idealna do przenoszenia czterokołowego autonomicznego opryskiwacza między polami. 8000-litrowy zbiornik Shuttle szybko uzupełniłby autonomiczny opryskiwacz, pozostawiając pojazd pracujący bez wsparcia, podczas gdy kierowca ciężarówki wraca na farmę w celu uzupełnienia.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.