Nowości

365FarmNet - Pełen monitoring

Data publikacji:

Firma 365FarmNet na bieżący sezon przygotowała m.in. nowy program „Protokół Transportu Zbiorów”. Najnowsze rozwiązanie pozwala szczegółowo prześledzić drogę produktu od pola do przetwórni.

Protokół Transportu Zbiorów znacznie ułatwi pracę usługodawcom - można tu usprawnić rozliczanie pracy. Nowa funkcjonalność optymalizuje logistykę zbioru i odbioru plonów czy upraszcza monitoring procesu zbiorów. Dodatkowo, Protokół może mieć zastosowanie nie tylko przy zbiorze kukurydzy czy zbóż, ale też np. zielonki – mówi Jerzy Koronczok z firmy Agrocom Polska, koordynator ds. rozwoju w firmie 365FarmNet w Polsce. Jeśli chodzi o wykorzystanie Protokołu Transportu Zbiorów - wykorzystując ActiveBox’y oraz aplikację na smartfonach w naszych maszynach, można prześledzić drogę przyczepy do kombajnu lub sieczkarni i następnie do wagi, a także od wagi do miejsca rozładunku (np. silosu czy odbiorcy końcowego). Dodatkowo w programie zapisywane są dane z urządzenia ważącego, takie jak: waga netto, brutto i tara oraz parametry plonu, jak zawartość suchej masy. Rejestrowany jest również czas przejazdu.
Nowe rozwiązanie firmy 365FarmNet doceniło ostatnio jury konkursowe Centralnych Targów Rolniczych, które podkreśliło innowacyjność nowego modułu, a także sprawność i szybkość pozyskiwania danych oraz możliwość wykorzystania uzyskanych informacji w poprawieniu wyników ekonomicznych gospodarstwa i usprawnieniu pracy w gospodarstwie oraz poprawieniu skuteczności dokumentowania pełnej ścieżki produkcji żywności od pola do stołu konsumenta.

GA

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.